آفتاب
لیگ برتر والیبال؛

شکست مدعیان در هفته پایانی از دور برگشت مسابقات

شکست مدعیان در هفته پایانی از دور برگشت مسابقات

سه تیم ابتدای جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر والیبال، امروز در هفته پایانی دور برگشت مسابقات، مقابل حریفان خود مغلوب شدند.

به گزارش خبرنگارمهر، دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید. رقابت ها در حالی به پایان رسید که هفته گذشته تکلیف ۸ تیم راه یافته به مرحله نخست پلی آف مشخص شده بود و دیدارهای امروز برای تعیین جایگاه تیم ها در جدول رده بندی حائز اهمیت بود که در نهایت تیم های مدعی و بالانشین جدول رده بندی مانند شهرداری ورامین، پیکان تهران و خاتم اردکان مقابل حریفان مغلوب شدند.

در یکی دیگر  از نتایج عجیب هفته، تیم سایپای تهران در خانه با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم شهرداری ارومیه شد. شهردرای ارومیه با این پیروزی در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارد و در حالی که در آئین نامه سازمان لیگ ذکر شده است، دو تیم آخر جدول رده بندی به دسته یک سقوط خواهند کرد، اما سرپرست سازمان لیگ، خبر از سقوط سه تیم انتهای جدول داده که به این ترتیب شهرداری ارومیه نیز به دسته یک سقوط می کند.

تیم صدرنشین شهرداری ورامین نیز امروز با نتیجه سه بر دو مغلوب تیم کاله مازندران شد و پیکان تهران نیز نتیجه را سه بر دو مقابل شهروند اراک واگذار کرد. تیم فولاد سیرجان موفق شد سه بر صفر تیم خاتم اردکان را شکست دهد تا به این ترتیب پایان رقابت های دور برگشت با شکست سه تیم ابتدای جدول همراه شود.

نتایج دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر والیبال؛

* شهرداری گنبد ۳- شهرداری تبریز ۲
* سایپای تهران ۱- شهرداری ارومیه ۳
* شهروند اراک۳- پیکان تهران ۲
* دورنای ارومیه ۳- عقاب نهاجا ۱
* شهرداری ورامین ۲ – کاله مازندران ۳
* فولاد سیرجان ۳- خاتم اردکان ۰

کد N2091718

وبگردی