آفتاب

پرسپولیس ، جام حذفی و یحیی به هم رسیدند

پرسپولیس ، جام حذفی و یحیی به هم رسیدند

هنوز هوادار پرسپولیس خاطره خروج گل محمدی از پرسپولیس را فراموش می کند. پرسپولیس تحت هدایت یحیی با حضور علی کریمی و مهدی مهدوی کیا در تهران به سپاهان باخت تا زرد پوشان در ورزشگاه مملو از هواداران سرخ، جام قهرمانی جام حذفی را بالای سر بردند.

به گزارش ایلنا، کمتر هوادار پرسپولیس خاطره خروج گل محمدی از پرسپولیس را فراموش می کند. پرسپولیس تحت هدایت  یحیی با حضور علی کریمی و مهدی مهدوی کیا در تهران به سپاهان باخت تا زرد پوشان در ورزشگاه مملو از هواداران سرخ، جام قهرمانی جام حذفی را بالای سر ببرند. 

دیداری که به جرات می توان گفت اتفاقات پیرامون آن به اندازه یک فصل فوتبال حاشیه داشت: اعتراض هواداران به تعویض علی کریمی و اشکهای مهدوی کیا بعد از وداعی تلخ با فوتبال. شاید بدترین روزهای ممکن را برای یحیی رقم زد.

تلخی خاطره سپاهان هم اندازه از دست دادن پنالتی چیپی است که یحیی به چین در جام ملت های آسیا زد و موجب حذف تیم ملی کشورمان شد.

اما حرفهای مهدوی کیا بعد از وداع غم انگیز با فوتبال کام سرمربی سابق پرسپولیس را تلختر و فشار افکار عمومی را برای او بیشتر کرد: 

"یکی از اصولم این بود که حتی اگر باشگاه چوب هم به عنوان مربی بالای سر من بگذارد به آن احترام بگذارم."

بعد از اتفاقات خاص بازی سپاهان، پرسپولیس و یحیی به ته خط رسیدند اما بعد از آن همواره تیم های گل محمدی با انگیزه در برابر سرخ پوشان تهرانی قرار گرفته اند.

هرچند رکورد تقابل های سرمربی پدیده و پرسپولیس به رکورد 5- 4   به نفع سرخ پوشان رسیده اما پیش از حضور برانکو، تیم های یحیی به معنای واقعی برای پرسپولیس گربه سیاه بوده اند. 

نقطه اوج انتقام های گل محمدی ، اولین شکست پرسپولیس با نفت تهران در لیگ سیزدهم بود. منتهی دو تیم در اخرین تقابلشان در لیگ برتر به پیروزی دو برصفر شاگردان برانکو رضایت  دادند.

 حالا یحیی به ترمیم رکورد خود، وداع با طلسم باخت برابر پروفسور سرخ و قهرمانی جام حذفی می اندیشد.

کد N2091716

وبگردی