آفتاب
رضایی در گفتگو با مهر:

جام‌ تختی به بهترین شکل برگزار شد/ نمره قبولی کرمانشاه و خوزستان

جام‌ تختی به بهترین شکل برگزار شد/ نمره قبولی کرمانشاه و خوزستان

ناظر مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام تختی گفت:مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه در امر برگزاری این جام همکاری مناسبی با فدراسیون داشتند.

اسدالله رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رقابتهای امسال جام تختی در دو رشته آزاد و فرنگی به بهترین شکل با همکاری مسئولان استان خوزستان و کرمانشاه برگزار شد، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همکاری بسیار خوبی در برگزاری مسابقات داشت، به ویژه مدیر حراست اداره کل که تلاش ویژه ای برای نظم و انضباط مسابقات انجام داد. به همین دلیل به عنوان یکی از مسئولان فدراسیون کشتی باید از زحمات او و سایر دوستان تشکر کنم.

وی در خصوص دیگر مسابقات مهم تا پایان سال جاری که در تقویم فدراسیون ثبت شده، تصریح کرد: برگزاری دو مسابقه انتخابی تیم های نوجوانان و جوانان آزاد و فرنگی و انتخابی تیم ملی ساحلی را تا پایان سال جاری در برنامه داریم.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: در اردیبهشت ماه سال آینده هم فدراسیون سه رویداد بین المللی جام شاهد در رده سنی جوانان، جام یادگار امام (ره) در رده سنی نوجوانان و جام دوستی در رده سنی نونهالان را میزبانی می کند که برنامه ریزی برای برگزاری مناسب این مسابقات هم در حال انجام است.

کد N2091684

وبگردی