آفتاب

ساخت یگان ویژه انتظامی شرق تهران در جوادآباد ورامین

ساخت یگان ویژه انتظامی شرق تهران در جوادآباد ورامین

رئیس شورای اسلامی شهر جواد آباد ورامین به حساسیت های امنیتی در بخش جواد آباد اشاره کرد و افزود: در پی درخواست ناجا، ۷ هکتار برای ساخت یگان ویژه انتظامی شرق استان به منظور ارتقای سطح امنیتی تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، مصطفی کچوئی عصر امروز در جمع خبرنگاران، به مشکلات راه مواصلاتی جواد آباد اشاره کرد و گفت: متأسفانه مسیر این شهر تاریک، غیر استاندارد و خطر ساز است. با اینکه مطالعات طرح اتصال جواد اباد به ورامین پایان یافته است اما به علت نبود بودجه این طرح اتصالی اجرا نشده است.

وی بابیان اینکه تعداد کشته‌ها و مجروحان در این راه زیاد است، تصریح کرد: اکنون تعریض این مسیر ۷ کیلومتری را شروع کرده‌ایم و با اینکه وظیفه دولت است اما شهرداری آن را تقبل کرده است. هزینه ساخت هر کیلومتر از این مسیر یک ونیم میلیارد تومان هزینه دارد و یعنی بودجه ۵ سال شهرداری را باید فقط به آن اختصاص داد.

کچویی، جواد آباد ورامین این شهر را دروازه استان تهران به کویر توصیف کرد و افزود: به زودی اردوگاه کشوری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در این بخش ساخته می‌شود. زمین این اردوگاه در مساحتی بیش از ۱۰ هکتار در مجاورت بزرگراه قم گرمسار قرار دارد که مورد تأیید ارگان‌های مرتبط قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی جواد آباد ورامین با بیان اینکه در این شهر فقط یک زمین چمن مصنوعی و یک زمین چمن طبیعی داریم افزود: فضای ورزشی کنونی نیاز ما را برطرف نمی‌کند اما به زودی سه زمین چمن مصنوعی ساخته می‌شود.


کچوئی در ادامه ضعف ولتاژ برق را از مشکلات شهر جواد آباد برشمرد و گفت: هماهنگی‌ها با اداره برق برای استقرار پست ۶۳ کیلو وات صورت گرفته است و مشکل به زودی حل شود.

رئیس شورای اسلامی جواد آباد ورامین این بخش را بزرگترین بخش استان تهران توصیف و تاکید کرد توانمندیهای جواداباد بسیار زیاد اما ناشناخته است که نیاز به تلاش بیشتر دارد.

بنا بر گزارش شهرداری جواد آباد جمعیت این شهر بیش از ۱۲ هزار نفر است که بیش از ۷ هزار نفر از ساکنان این شهر اتباع بیگانه هستند و متأسفانه بودجه‌ای برای این افراد به شهرداری داده نمی‌شود. ماهانه فقط ۱۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری داده شده است

جوادآباد با مساحت ۱۳۰۰ کیلومتر مربع در منتهی الیه جنوب استان تهران قرار دارد.

انتهای پیام

کد N2091659

وبگردی