آفتاب

شفر: یک استقلال جدید و قدرتمند می‌سازیم

شفر: یک استقلال جدید و قدرتمند می‌سازیم

سرمربی استقلال تهران درباره بازی مقابل تراکتورسازی تبریز و نحوه آماده سازی شاگردانش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر درحاشیه جلسه تمرینی امروز استقلال تهران درباره میزان آمادگی شاگردانش اظهار داشت:

می‌خواهم اگر می‌شود دوست دارم درباره آماده سازی قبل از بازی با تراکتورسازی صحبت کنم، همه می‌دانستند که بازی بسیار مهمی برای ماست، دوران آماده سازی که برای شروع نیم فصل دوم نیاز داشتیم خیلی خوب نبود و بازیکنان از این مسائل خوشحال نبودند. یک هفته قبل از اینکه بخواهیم با تراکتورسازی بازی کنیم زمین تمرین خوب نداشتیم و مجبور شدیم برنامه تمرینی را تعطیل کنیم. ما سه بار زمین تمرین را از بد به خیلی بد تغییر دادیم. ما استقلال هستیم و برای کارهای تمرینی و آماده سازی و پاس نیاز به تمرین خیلی خوب داریم. اگر شما زمین تمرین را نگاه کنید می‌بینید که خیلی برای تمرینات و پاس دادن ها خیلی خوب نیست. همه بازیکنان با نهایت ظرفیت شان برای استقلال تلاش می‌کنند. می‌خواهند با صد در صد وجودشان برای استقلال و هواداران تلاش کنند. این طبیعی و مشخص است که هواداران انتظار تلاش صد در صد را دارند اما آن چیزی‌هایی که ما نیاز داریم شاید 50 درصد باشد. ما یک زمین تمرین خوب نیاز داریم. یک بار تمرین را کنسل کردیم چون زمین خیلی بد بود و رختکن ما وضعیت نامناسبی داشت و این طبیعی نیست.

شفر در پاسخ به این که چرا این مشکلات را به مسئولان باشگاه ارائه نکرده‌اند، گفت: من همیشه با باشگاه صحبت می‌کنم، امشب جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه دارم و باید بگویم که تیم و کادر، کادر پزشکی و دکتر نوروزی همه مانند یک خانواده هستیم. تمام چیزهایی که مهم است را امشب به مدیرعامل می‌گویم. مطمئنم که می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم.

سرمربی استقلال درباره مشکلات با علی خطیر و شایعه‌ی اینکه خطیر در نظر داشته سرمربی استقلال تغییر کند، گفت: من هم این را شنیده‌ام که بعد از سه هفته می‌خواستند تغییر سرمربی را انجام بدهند، ولی من برای این کارها زمان ندارم و راجع به تمام مشکلات با مدیر باشگاه صحبت می‌کنم و ایشان همه چیز را می‌دانند، همه چیز در گذشته بوده و باور کنید که من اولین باری نیست که چنین چیزی می‌شنوم،‌ همه مشکلات برای هواداران و باشگاه خوب نیست، وقتی که به گذشته برگردید می‌بینید که باشگاه‌هایی با چنین شرایطی به لیگ‌های پایین سقوط می‌کنند. دوباره می‌گویم می‌خواهم با مدیرعامل درباره مشکلات صحبت کنم، ما می‌خواهیم یک استقلال جدید و قدرتمند بسازیم و در ورزشگاه تراکتور شاید 200 هوادار استقلالی بودند و برای حمایت از تیم ما آمده بودند. می‌خواهیم برای این هواداران کار کنیم، ما در قبال آنها مسئولیت داریم  و وقت ندارم در این باره صحبت کنم که چه کسی سه ماه پیش درباره چه موضوعی صحبت کرده است، باید وقت را برای تیم و کارم بگذارم. من عاشق استقلال و هواداران هستم. خواهشم از هواداران این است که صحبت‌هایی که در فضای مجازی و اینستاگرام است را باور نکنند. خیلی راحت می‌شود با پول این مطالب را در فضای مجازی منتشر کرد. واقعیت آن است که کادرفنی یا مدیرعامل چه می‌گویند. ما با هوادارانمان خیلی چیزها را می‌توانیم به شرایط مثبت در باشگاه تغییر بدهیم.

ادامه دارد...

کد N2091168

وبگردی