آفتاب
عبدالرشید سعداله‌یف:

انتقام از اسنایدر اتفاق بزرگ و مهمی بود/ تشنه کشتی و مبارزه هستم

انتقام از اسنایدر اتفاق بزرگ و مهمی بود/ تشنه کشتی و مبارزه هستم

قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان گفت: برنامه‌های جدی من از رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۹ روسیه در شهر یاکوتسک آغاز خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرشید سعداله یف آزادکار روس و قهرمان المپیک و جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم با بیان این مطلب افزود: جامبولات تدیف سرمربی تیم مای است که در مورد برنامه های بعدی من تصمیم گیری می کند، اما فکر می کنم آغاز برنامه های جدی من از رقابت های جام جهانی سال ۲۰۱۹ میلادی در یاکوتسک خواهد بود.

وی ادامه داد: بعد از چند هفته استراحت و در کنار خانواده بودن، تمرینات خود را برای جام یاریگین شروع کردم، اما کادر فنی مرا از شرکت در این مسابقات معاف کرد و در حال حاضر تشنه مبارزه هستم.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: مهمترین مدال من مدال طلای رقابت های جهانی بوداپست است. تدیف در این مسابقات همواره به من می گفت، باید برنده شوم و  همانجا متوجه شدم این پیروزی چقدر برای کشورم مهم بود. گرفتن انتقام از اسنایدر برای طرفداران من اهمیت زیادی داشت.

وی تأکید کرد: دوران زندگی قهرمانی بسیار کوتاه است و باید تا زمانی که قدرت دارید بهترین تمرینات را برای کسب بهترین نتیجه انجام دهید، در غیر اینصورت پشیمان خواهید شد.

سعداله یف خاطرنشان کرد: ما دو مسابقه قهرمانی اروپا و بازی های اروپایی را پیش رو داریم اما وظیفه فعلی ما با توجه به تأکید کادر فنی موفقیت در رقابت های جام جهانی یاکوتسک است.

وی در مورد دیدار ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با کشتی گیران در سوچی گفت: قرار بود این دیدار در پاییز و پس از رقابت های جهانی برگزار شود، اما با توجه به فشردگی برنامه های پوتین این امر میسر نشد و جلسه به تعویق افتاد. پس از نتیجه فوق العاده در مجارستان صحبت شد که به کشتی گیران و مربیان جایزه اهدا شود که ما در این دیدار این موضوع را یادآوری کردیم.

سعداله یف خاطر نشان کرد: درحال حاضر در شرایط وزنی خوبی هستم و آمادگی خوبی دارم و برنامه های تمرینی ام نیز به شکل مناسبی دنبال می شود.

کد N2091093

وبگردی