آفتاب

میرلوحی: قالیباف به همه مدیران شهری گفت که دروغگو هستید

میرلوحی: قالیباف به همه مدیران شهری گفت که دروغگو هستید

فارس نوشت: عضو شورای شهر تهران تأکید کرد که مسأله بدهی شهرداری در دوره گذشته واقعیت دارد.

 محمود میرلوحی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز شورای شهر به اظهارات محمدباقر قالیباف شهردار تهران در برنامه بدون توقف اشاره کرد و گفت: با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مشورت کردیم و قرار شد تذکر حقوقی در این زمینه برای پیگیری به پیروز حناچی شهردار تهران بدهیم.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر این موضوع که مسأله بدهی شهرداری در دوره گذشته واقعیت دارد، گفت: متأسفانه شهردار اسبق تهران با ادبیات سخیف به این موضوع اشاره کرد و مدیریت شهری اعم از محمدعلی نجفی، افشانی و حناچی (شهرداران یک و نیم سال گذشته) و اعضای شورای شهر را محکوم به دروغگویی کردند.

میرلوحی گفت: از صدا و سیما درخواست می‌کنیم فرصتی به شورا و شهرداری بدهد تا با حضور در رسانه ملی به این صحبت‌ها پاسخ دهد. 

وی همچنین از بخش حقوقی شورا درخواست کرد که در اقدام حقوقی موضوع را پیگیری کنم. 

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: همچنین با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه (رسولی، آروین و الویری) جلسه داشتیم و قرار شد پاسخ کتبی در این باره ارائه کنیم و کمیسیون اقدام قضایی را در این زمینه انجام می‌دهد.

میرلوحی با بیان اینکه از صدا و سیما گله دارم چرا که همچنان محمدباقر قالیباف را شهردار تهران می‌داند، گفت: این در حالی است که در دهه فجر تعداد زیادی پروژه عمرانی افتتاح و بهره‌برداری شد ولی به این موضوع پرداخته نشد. 

 میرلوحی در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده بود که شهرداری بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد و موضوعات دیگری را نیز مطرح کرده بود که با شکایت شهردار اسبق تهران میرلوحی در دادگاه محکوم شد.

۴۷۴۷

کد N2090954

وبگردی