آفتاب
حاشیه نگاری جشنواره موسیقی فجر 97؛

پذیرش مسئولیت یک اشتباه

پذیرش مسئولیت یک اشتباه

تهران - ایرنا - در چهارمین شب از جشنواره موسیقی فجر بر خلاف برنامه ارسالی به رسانه ها، ارکستر دانشگاه هنر بجای گروه آوازی تهران، در تالار رودکی بروی صحنه رفت. شهرام صارمی مدیر اجرایی این جشنواره مسولیت این اشتباه را بر عهده گرفت.

به گزارش شنبه شب خبرنگار فرهنگی ایرنا ، طبق برنامه ارسالی به رسانه ها قرار بود گروه کر آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو در ساعت 18:30جرای خود در جشنواره موسیقی فجر در تالار رودکی بروی صحنه ببرد. اما بجای این گروه ، ارکستر دانشگاه هنر بروی صحنه رفت.

** پذیرش مسئولیت به جای فرافکنی

شهرام صارمی مدیر اجرایی سی و‌چهارمین جشنواره موسیقی فجر در گفت وگوی با خبرنگار ایرنا ضمن پذیرش مسولیت این اشتباه در اطلاع رسانی به رسانه ها ،گفت: خبر این جابجایی در سایت های فروش بلیت این دوره از جشنواره منعکس شده بود اما متاسفانه در ارسال خبر این جابجایی به رسانه ها کوتاهی شده است که بدون هیچ عذر و بهانه ای مسئولیت این کوتاهی را می پذیریم.

** توضیح روابط عمومی جشنواره

« امیر بهاری» مدیر روابط عمومی سی و‌چهارمین جشنواره موسیقی فجر هم در گفت و‌گوی خود با ایرنا گفت: متاسفانه با وجود اصلاح این جابجایی در سایت های فروش بلیت جشنواره موسیقی فجر در ارسال این خبر و برنامه اصلاح شده جشنواره به رسانه ها کوتاهی صورت گرفته که جای دارد بجای هر گونه توضیح اضافی در این مورد از رسانه ها عذر خواهی کنیم.
به گزارش ایرنا، سایر اجراهای شب چهارم جشنواره موسیقی فجر بدون تغییر در تالار رودکی و وحدت اجرا شد و طی آن در ساعت 18:30ارکستر رتوریک اجرای خود را در تالار وحدت بروی صحنه برد.
در ساعت 21:30 گروه پایور به سرپرستی سعید ثابت و‌همراهی گروه تمبک محمد اسماعیلی در تالار وحدت اجرای خود را به روی صحنه برد.
رافائل میناسکانیان نوازنده پیشکسوت پیانو نیز ساعت 21:30 رسیتال خود در جشنواره موسیقی فجر را در تالار رودکی اجرا کرد.
سی و چهارمین ‌جشنواره موسیقی فجر از 24 بهمن ماه آغاز و در ،30 بهمن طی مراسم ویژه ای به کار خود پایان خواهد داد.
فراهنگ ** 9494 ** 1355 **
کد N2090713

وبگردی