آفتاب

حمله هواداران اینتر به خودروی همسر ایکاردی

حمله هواداران اینتر به خودروی همسر ایکاردی

تهران- ایرنا- بدنبال تشدید تنش ها مابین «مائورو ایکاردی» و باشگاه اینتر میلان پس از خلع وی از عنوان کاپیتانی این تیم؛ هواداران ناراضی با سنگ به خودروی همسر مهاجم آرژانیتنی حمله کردند.

به گزارش ایرنا، روزنامه سان انگلیس روز شنبه با درج این خبر نوشت: باشگاه اینترمیلان پس از خلع «مائورو ایکاردی» مهاجم آرژانتینی خود از عنوان کاپیتانی در اوایل هفته، وی را منزوی کرده است.
در واقع، بدنبال گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از ایکاردی و تحویل آن به «سمیر هندانوویچ» دروازه بان اینتر، مهاجم 25 ساله این تیم از همراهی تیمش برای سفر به اتریش و برگزاری بازی مقابل راپید وین در لیگ اروپا که پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد، سر باز زد.
این در حالی است که براساس ادعای روزنامه «FedeNerazzurra» ایتالیا، ایکاردی هم اکنون در باشگاه منزوی شده و حتی در سالن غذاخوری کمپ تمرینی اینتر به تنهایی غذا می خورد.
و حالا بدنبال پس لرزه های علنی تنش ایکاردی و اینتر، هواداران تیم میلانی «واندا نارا» همسر و مدیر برنامه های وی را به دلیل نوع مدیریت کردن اوضاع به شدت مورد انتقاد قرار داده و حتی خودروی وی را در حال ترک سن سیرو و در حالی که فرزند وی نیز در آن حضور داشته با سنگ هدف قرار دادند که خوشبختانه هیچ آسیبی به سرنشینان خودرو نرسیده است.
با توجه به وخامت تنش مابین ایکاردی و اینتر، زمان بازگشت وی به ترکیب این تیم مشخص نیست اما شواهد به شکلی فزاینده حاکی از آن است که مهاجم آرژانیتنی در پایان فصل، یک بار برای همیشه از سن سیرو خداحافظی خواهد کرد.
ورزشی**3991**9129
کد N2090542

وبگردی