آفتاب

نوروزی: در اجرا و در قانونگذاری به وفاداری ملت پاسخ دهیم

نوروزی: در اجرا و در قانونگذاری به وفاداری ملت پاسخ دهیم

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تجلیل از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن با بیان اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفریدند، تاکید کرد: در اجرا و در قانونگذاری به وفاداری ملت پاسخ دهیم.

حسن نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جایگاه تحلیل این سیل عظیم مردم، بیان کرد: مردم در روز ۲۲ بهمن نمایشی از قدرت ملی خود را به جهانیان نشان دادند، آن‌ها ثابت کردند که در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند. با وجود اینکه در اکثر استان‌های کشور بارندگی و در برخی شهرها هم شاهد بارش برف بودیم ولی مردم یک حماسه‌ای با ارزش آفریدند. ملت ما به تبعیت از پیامبر (ص) یارانش در سخت‌ترین شرایط راه آن‌ها را دنبال می‌کنند چراکه انقلاب ما انقلاب اسلامی است. این ملت هرگز راه و مسیر شهدا و امام (ره) را کنار نمی‌گذارند.

وی افزود: ما مسئولین در اجرا و قانونگذاری باید وفاداری ملت را پاسخ دهیم و با انجام کار درست از این حضور مردم قدرشناسی کنیم. همانطوری که مردم در پلاکاردها اعلام می‌کردند این حضور به این معنا نیست که مردم کارهای مسئولین مجلس و دولت را مورد تأیید یا تحسین قرار می‌دهند، مردم اعلام کردند ما برای انقلاب و برای فرمان رهبری حضور پیدا کردیم، در اینجا است که ما مسئولین باید به خودمان بیایم و به درستی وظایف خودمان را در مقابل ملت انجام دهیم.

نوروزی تاکید کرد: باید به خواسته‌های مردم توجه کنیم، این گرانی‌های پیش آمده در حوزه خودرو، ارز، گوشت و مرغ باید مورد توجه باشد، به موضوع حقوق‌ها دقت کنیم، نسبت به رزمندگان و ایثارگران بیشتر توجه کنیم، در این شرایط دلیلی برای تعطیلی دولت و مجلس وجود ندارد، ما باید بر این گرانی‌ها کار کنیم. باید ساعت‌ها این مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم، ما شرمنده مردم هستیم، مجلس و دولت باید در جلسات ده‌ها ساعته درباره این مشکلات تصمیمی گیری کنند، دولت و مجلس هنوز فکر می‌کنند این شرایط شرایط عادی است.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس اظهار کرد: این درست نیست که ما سرخودمان را پایین بیندازیم و متوجه شرایط نباشیم، شرایط کشور شرایط توطئه دشمنان است، شهدا این را نمی‌بخشند. باید به حقوق و موضوع افزایش حقوق کارمندان و کارگران توجه بیشتری داشته باشیم، این افزایش ۲۰ درصدی غلط است، همکاران در مجلس به حقوق خود و وزرا توجه نکنند به حقوق مردم ضعیف توجه کنند و همسان سازی حقوق بازنشستگان را هم مورد اهمیت قرار دهند.

نوروزی در پایان تاکید کرد: باید دل مردم را به انقلاب گرم کنیم انقلابی تصمیم بگیریم، مردم را توجیه کنیم و در مقاطع انقلابی حضور پیدا کنیم، دولت و مجلس باید با توجه به اقتصاد مقاومتی یک آرایش جنگی اتخاذ کنند و منافع مردم و و نظام را دنبال کنند.

انتهای پیام

کد N2088996

وبگردی