آفتاب

واکنش سرپرست باشگاه پرسپولیس به حضور افشین قطبی به جای برانکو

واکنش سرپرست باشگاه پرسپولیس به حضور افشین قطبی به جای برانکو

سرپرست باشگاه پرسپولیس به حضور قطبی به عنوان جانشین برانکو بر روی نیمکت سرخپوشان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج عرب پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی خوبی را بازیکنان ما از خود به نمایش گذاشتند و خوشحالم که توانستیم این بازی را با پیروزی به پایان رسانده و سه امتیاز این دیدار را از آنِ خود کنیم.

وی در مورد مسائل مالی باشگاه هم گفت: وضعیت مالی پرسپولیس، نه خوب است و نه بد و ما تلاش می‌کنیم که شرایط مالی را به ایده‌آل رسانده تا بازیکنان دغدغه مشکلات مالی را نداشته باشند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص حواشی که برای پرسپولیس به وجود آمده که گفته می‌شود بعضی‌ها می‌خواهند این تیم قهرمان شود، افزود: این صحبت‌ها تنها حاشیه‌سازی می‌کند و ما در حال مدیریت کردن هستیم تا این مسائل خللی به عملکرد پرسپولیس وارد نکند. تمام توان ما این است که بتوانیم پرسپولیس را به قهرمانی رسانده و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود برانکو گزینه سرمربیگری تیم ملی است، گفت: من این صحبت را از شما می‌شنوم، برانکو با قدرت به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد و اصلاً حضور او به عنوان سرمربی تیم ملی مطرح نشده است.

عرب در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه اگر مصلحت باشد، او به تیم ملی بیاید، شما چه تدبیری می‌اندیشید؟ گفت: اصلاً بحث مصلحت نیست، برانکو با ما قرارداد دارد و همچنان سرمربی پرسپولیس باقی خواهد ماند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود افشین قطبی جانشین برانکو در پرسپولیس خواهد شد، خاطرنشان کرد: با قدرت می‌گویم این یک شایعه است و چنین چیزی مطرح نیست. افشین قطبی در فولاد خوزستان حضور دارد و اصلاً صحبتی از او برای آمدن به پرسپولیس نشده است.

کد N2088972

وبگردی