آفتاب

چگونه با بادکنک کاسه شکلاتی درست کنیم؟

چگونه با بادکنک کاسه شکلاتی درست کنیم؟

همشهری آنلاین: طرز درست کردن کاسه شکلاتی را در مطلب زیربه شما آموزش می دهیم.

درست کردن کاسه‌های شکلاتی کار بسیار آسانی است و حتی می‌تواند سرگرمی خوبی برای بچه‌ها باشد. از این کاسه‌های شکلاتی می‌توانید برای پر کردن بستنی، شکلات، خامه و یا میوه استفاده کرده و از میهمانان خاص تان پذیرایی کنید.

مواد و وسایل مورد نیاز:

۳۴۰ گرم شکلات چیپسی
۱ قاشق چای خوری روغن
بادکنک آبی
قاشق
کاغذ روغنی
سینی

ابتدا لایه بیرونی بادکنک‌ها را بشوئید و خشک کنید. سپس آن‌ها را باد کنید و کنار بگذارید. بادکنک‌ها را زیاد باد نکنید، چون قرار نیست اندازه کاسه‌ها زیاد بزرگ باشد.

حالا شکلات‌ها را آب کنید. روغن را داخل شکلات‌ها بریزید و آن را به مدت ۳۰ ثانیه داخل مایکروفر قرار دهید، هم بزنیدو ۳۰ ثانیه دیگر هم در مایکروفر قرار دهید. آنقدر این کار را تکرار کنید تا شکلات‌ها کاملا آب شود.

اکنون می‌خواهیم قسمت پایه کاسه‌های شکلاتی را درست کنیم. با استفاده از قاشق غذاخوری با فاصله به مقدار یک قاشق شکلات روی کاغذ روغنی بریزید.

در این مرحله ابتدا باید مطمئن شوید که شکلات ذوب شده زیاد داغ نباشد. اگر بیش از حد داغ است چند دقیقه منتظر بمانید تا کمی سرد شود. سپس بادکنک را برداشته و به آرامی داخل شکلات فرو کنید و بردارید و بلافاصله روی پایه‌های شکلاتی که درست کرده اید قرار دهید. باقیمانده بادکنک‌ها را به همین روش ابتدا داخل شکلات و بلافاصله روی پایه‌ها قرار دهید. در مرحله بعد همه آن‌ها را به مدت نیم ساعت داخل یخچال قرار دهید تا شکلات‌ها کاملا سفت شوند.

اکنون به مرحله سرگرم کننده آن می‌رسیم. با یک چاقوی تیز و یا قیچی بادکنک‌ها را بترکانید و باقیمانده بادکنک‌ها را از داخل کاسه‌ها جدا کنید. حالا کاسه‌های شکلاتی ما آماده شده اند.

کاسه‌ها را از کاغذ روغنی جدا کرده و داخل آن‌ها را با هر چیزی که دوست دارید پر کنید. بستنی، میوه، خامه و…

منبع:بدونیم

کد N2088956

وبگردی