آفتاب
مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست‌جمهوری اعلام کرد

برگزاری اولین نمایش هوایی رسمی کشوری در رشته پرنده‌های رادیو کنترل

برگزاری اولین نمایش هوایی رسمی کشوری در رشته پرنده‌های رادیو کنترل

اولین نمایش هوایی رسمی کشوری در رشته پرنده‌های رادیو کنترل با همکاری مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از درگاه اطلاع‌رسانی مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست‌جمهوری، کمیته مدل ‌رادیو کنترل‌ پروازی‌ زیرمجموعه انجمن ورزش‌های هوایی با مشارکت مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت نهاد ریاست جمهوری‌ در راستای آغاز فعالیت و برنامه‌ریزی برگزاری رویدادهای ورزشی و رقابتی برای علاقمندان و مشتاقان پرواز پرنده‌های رادیو کنترل (مدل) در نظر دارد نسبت به برگزاری یک دوره مسابقه نمایش هوایی یا Air Show ‌اقدام کند.

این رویداد رسمی نمایش هوایی مقرر است در تاریخ ۲۵‌ بهمن‌ماه و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود.

علاقمندان به شرکت در این رویداد نمایشی که در سه بخش هواپیما، هلیکوپتر و پهپاد برگزار می‌شود می‌توانند برای نام‌نویسی در این رویداد به پایگاه اطلاع‌رسانی کانون هوانوردی ایران نماینده رسمی فدراسیون جهانی ورزش‌های هوایی (FAI) مراجعه کرده و با تکمیل فرم مربوطه ثبت‌نام خود را برای شرکت در این رویداد قطعی کنند.

‌شرکت در این رویداد هیچ هزینه ای برای علاقمندان در پی ندارد و به صورت رایگان است‌.

در پایان این رویداد از تقویم آموزشی و مسابقاتی سال ۱۳۹۸ کمیته مدل رونمایی خواهد شد که بر اساس آنها هر ساله مسابقات استاندارد فدراسیون بین المللی هوانوردی (FAI) در رشته های مختلف پرنده‌های مدل Aeromodellig و  پهپاد (Drone) به‌صورت کشوری جهت انتخاب تیم ملی در هر رشته برای شرکت در مسابقات بین المللی برگزار خواهد شد.

کد N2088850

وبگردی