آفتاب
عارف در واکنش به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان؛

به خیال خام خود عظمت چهل سالگی انقلاب را تحت الشعاع قرار دهند

به خیال خام خود عظمت چهل سالگی انقلاب را تحت الشعاع قرار دهند

عارف ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با صدور پیامی اعلام کرد: تروریست‌های جنایتکار به خیال خام خود و با تلاش‌های مذبوحانه در جهت تحت الشعاع قرار دادن عظمت ملت ایران بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس در پی حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت جمعی از هموطنان ما شد با صدور پیامی ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، تاکید کرد: تروریستها پس از مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مشاهده عظمت ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دریافته‌اند حفظ وحدت و ثبات در کشور اراده‌ای نشات گرفته از سطح بالای نظام و کشور است و به همین دلیل و به خیال خام خود و با تلاش‌های مذبوحانه در جهت تحت الشعاع قرار دادن این حرکت عظیم ملی بودند.

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان توسط تروریست های کوردل موجب اندوه فراوان شد. تروریست‌های جنایتکار که مورد حمایت نظامی، مالی و فکری برخی کشورهای منطقه قرار دارند، پس از مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مشاهده عظمت ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دریافته‌اند حفظ وحدت و ثبات در کشور اراده‌ای نشات گرفته از سطح بالای نظام و کشور است و به همین دلیل و به خیال خام خود و با تلاش‌های مذبوحانه در جهت تحت الشعاع قرار دادن این حرکت عظیم ملی بودند. امیدوارم با پیگیری و برخورد قاطع دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ریشه عملیات تروریستی خشکانده شود.

ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و خانواده های محترم شهدای حادثه تروریستی تسلیت عرض می کنم، از خداوند رحمان ورحیم برای شهدای این واقعه اندوهبار علو درجات و برای خانواده های محترم این عزیزان صبر و اجر مسألت دارم.

محمدرضا عارف

کد N2088323

وبگردی