آفتاب
لیگ دسته یک فوتبال کشور

تساوی شهرداری ماهشهر برابر شاهین امید بخش بود

تساوی شهرداری ماهشهر برابر شاهین امید بخش بود

بوشهر- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: با توجه به موقعیت خاص این تیم در جدول لیگ یک تساوی شهرداری ماهشهر برابر شاهین بوشهر در خارج از خانه رضایت بخش بود.

به گزارش ایرنا، کوروش بختیاری زاده روز چهارشنبه پس از تساوی بدون گل تیمش برابر شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار پیش بینی جدال سختی با شاهین داشتیم زیرا آنها تیمی شایسته و بتازگی نیز یکی از مربیان با کیفیت لیگ را به خدمت گرفته اند.
وی بیان کرد: با این وجود به کسب امتیاز در این دیدار نیاز مبرم داشتیم و یک امتیاز نیز به شایستگی توسط بازیکنان شهرداری ماهشهر در برابر شاهین بوشهر کسب شد.
بختیاری زاده ادامه داد: با توجه به قرارگیری شهرداری ماهشهر در انتهای جدول برای برون رفت از این شرایط باید برابر شاهین حداقل امتیاز را کسب می کردیم که با همت و درایت بازیکنان این مهم محقق شد.
وی در ارتباط با جدایی مجید نامجو مطلق سرمربی سابق شهرداری ماهشهر گفت: وی برای بهبود شرایط تیم یک سری درخواست ها داشت که برای باشگاه قابل محقق شدن در فصل جاری نبود و همین امر باعث شد وی تصمیم به جدایی از تیم بگیرد.
بختیاری زاده در ارتباط با بازی هفته آینده شهرداری ماهشهر گفت: این تیم در هفته بیست و چهارم رقابت ها به مصاف کارون اروند خرمشهر می رود که برای حفظ روند مطلوب خود باید در این دیدار پیروز میدان باشیم.
شاهین بوشهر با این تساوی 35 امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت.
شهرداری ماهشهر نیز با این تساوی 16 امتیازی شد و با توجه به برد کارون اروند خرمشهر در قعر جدول لیگ دسته یک قرار گرفت.
در هفته بیست و چهارم بازی ها شاهین به مصاف گل ریحان می رود و شهرداری ماهشهر نیز به مصاف کارون اروند خرمشهر می رود.
6043/7212
کد N2088022

وبگردی