آفتاب

شاهین‌شهرداری بوشهر به دنبال جایگاه دوم/ کارون اروند در تکاپوی فرار از قعر جدول

شاهین‌شهرداری بوشهر به دنبال جایگاه دوم/ کارون اروند در تکاپوی فرار از قعر جدول

چهار دیدار باقی‌مانده از هفته بیست و سوم لیگ آزادگان امروز به انجام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و سوم لیگ آزادگان با انجام چهار مسابقه به پایان خواهد رسید و بازی‌های جذابی را شاهد خواهیم بود.

* آلومینیوم اراک - گل‌ریحان البرز

آلومینیوم اراک در خانه پذیرای گل ریحان البرز خواهد بود که این دیدار از حساسیت‌های بالایی برخوردار خواهد بود چرا که این دو تیم از نظر امتیازی نزدیک به هم هستند و برای تصاحب رتبه‌های بالای جدول با یکدیگر رقابت دارند. آلومینیوم اراک در این مسابقه از امتیازات میزبانی برخوردار خواهد بود و تلاش می‌کند تا با کسب سه امتیاز این مسابقه هم امتیاز با گل‌ریحان البرز 35 امتیازی شود.

* نود ارومیه - مس کرمان

نود ارومیه در خانه پذیرای مس کرمان خواهد بود. شاگردان نادر دست‌نشان تلاش می‌کنند تا در این دیدار بیرون از خانه  به پیروزی دست پیدا کنند تا فاصله خود با رقبای بالای جدول را کم کنند. مس کرمان که در ابتدای فصل به صدرجدول تکیه زده بود و یکی شانس‌های اصلی صعود به لیگ برتر بود روندی نزولی را در پیش گرفته و باید ببینیم می‌تواند با پیروزی مقابل نود به اوضاع خود در جدول رده‌بندی سر و سامان بخشد یا خیر.

* کارون اروندخرمشهر - بادران

شاگردان هومن افاضلی در تیم کارون اروند خرمشهر که شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند و در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند در این دیدار خانگی تنها به دنبال کسب سه امتیاز هستند و برای این هدف از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنند. بادران نیز که فرهاد کاظمی را بالای سر خود می‌بیند قصد دارد روند پیروزی‌های خود با این مربی را آغاز کند و مقابل نود به دنبال پیروزی خواهد بود.

* شاهین شهرداری بوشهر - شهرداری ماهشهر

شاگردان عبدالله ویسی می‌توانند با پیروزی در این مسابقه سرخپوشان پاکدشت را در جدول رده‌بندی جا گذاشته و در دره دوم قرار بگیرند. شاهین شهرداری ماهشهر که در این مسابقه از امتیازات میزبانی نیز برخوردار است به چیزی جر پیروزی در این مسابقه فکر نمی‌کند و شاگردان مجیدنامجومطلق کار سختی را برای مقابله با این تیم در پیش خواهند داشت.

کد N2087574

وبگردی