آفتاب

سلامت ورزشکاران با مچ‌بند فیت‌بیت

سلامت ورزشکاران با مچ‌بند فیت‌بیت

مچ‌بند فیت‌بیت به کاربران خود انگیزه زندگی سلامت در محیط کار و زندگی را می‌دهد.

به گزارش آفتاب، دستنبد فیت‌بیت  fitbit دستگاهی دیجیتال است که با سنسورهای هوشمند خود فاکتورهای مختلف ارزیابی سلامت کاربر را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

این گجت پوشیدنی در تولید جدید یک شرکت تناسب اندام است که به طور ویژه برای ورزشکاران و بدنسازان طراحی شده است. fitbit با عملکرده فوق‌العاده خود در واقع بیمه سلامت کاربر محسوب می‌شود. با اینکه این دستبند به طور مخصوص برای وزرشکاران طراحی شده اما همه مردم نیز می‌توانند از آن استفاده کنند و شرکت سازنده آن از مدیران و کارفرمایان مشاغل مختلف خواسته با تهیه این دستبند برای کارمندان خود آن را به انجام فعالیت‌های ورزشی تشویق کنند

برخی از امکاناتی که فیت‌بیت به کاربران خود عرضه می‌کند عبارتند از سنجش میزان ضربان قلب، تعیین موقعیت جغرافیایی کاربر از طریق GPS و بسیاری دیگر از ویژگی‌ها که می‌تواند الهام‌بخش همه مردم برای افزایش تحرک و فعالیت ورزشی در طول روز است. با وجود محصولات مشابه این دستگاه که به وسیله غول‌هایی همچون اپل ساخته و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد، fitbit  به هیچ عنوان کار راحتی برای حضور در بازار رقابتی گجت‌های پوشیدنی ندارد.

با اینکه هنوز قیمت و مشخصات کامل و دقیق این دستبند اعلام نشده ولی سازندگان آن با اطمینال مدعی هستند فیت‌بیت با امکانات ویژه و عملکرد فوق‌العاده‌اش رقیبان خود را پشت سر می‌گذارد. به طور کلی این چنین گجت‌هایی پوشیدنی سطح سلامت کابران خود را در زندگی روزمره ارتقاء می‌دهد و جایگزینی بسیار مناسب و کم‌هزینه‌ای برای ارزیابی‌های دوره‌ای سطح سلامت است.

مطمئناً آن دسته از افراد هم که در طول روز کمتر زمانی را برای استراحت و ورزش کردن دارند، با استفاده از دستبند فیت‌بیت می‌توانند انگیزه لازم برای انجام فعالیت‌های ورزش را پیدا کنند و بیش از گذشته به حفظ سلامت خود کمک کنند.

منبع: سیتنا



کد N2087561

وبگردی