آفتاب

ذوب آهن به سختی الکویت را شکست داد

ذوب آهن به سختی الکویت را شکست داد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال ذوب آهن ایران سه شنبه شب میزبان تیم «الکویت» بود و در نهایت به سختی توانست با تک گلی که در دقایق اضافه به ثمر رساند، به پیروزی برسد.

به گزارش ایرنا؛ تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و الکویت کویت در چارچوب مرحله دوم رقابت های حذفی در فولادشهر میزبان این تیم بود و بعد از تساوی در 90 دقیقه قانونی، با گلی که «کریستین اوساگونا» بازیکن نیجریه ای ذوب آهن در دقیقه 110 به ثمر رساند، موفق شد این تیم را از پیش رو بردارد.
در نیمه اول 2 تیم بازی آرامی را پشت سر گذاشتند و توپ و میدان بیشتر در میانه میدان بود. در این نیمه مهمترین موقعیت بازی روی یک کرنر برای الکویت به دست آمد که ضربه سر مدافع پیش تاخته این تیم با فاصله کم از بالای دروازه راهی اوت شد.
در نیمه دوم تلاش های 2 تیم بازهم نتیجه ای در بر نداشت تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود.
در وقت اضافی تلاش‌های شاگردان علیرضا منصوریان برای جبران نتیجه جواب داد و در دقیقه 110 ذوبی‌ها از سمت راست زمین صاحب یک ضربه کرنر شدند که قاسم حدادی فر آن را سانتر کرد و «کریستین اوساگونا» با ضربه سری گل برتری تیمش را وارد دروازه الکویت کرد.
ذوب آهن در مرحله بعدی این رقابت ها باید برابر الغرافه قطر قرار بگیرد. در دیگر دیدار نمایندگان ایران، امشب همچنین تیم فوتبال سایپا با پیروزی پرگل 4 بر صفر برابر پنجاب هند به پیروزی رسید و باید در مرحله بعد برابر الریان قطر قرار بگیرد.

**ترکیب ذوب آهن:
محمدرشید مظاهری، مهدی محمد نژاد، هادی محمدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، ، کریستین اوساگو «زبیر نیک نفس»،مهران درخشان‌مهر «ابولفضل صفرزاده»، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد فخر‌الدینی، ارسلان مطهری وکریستین اوساگونا

**ترکیب الکویت:
حمید یوسف،سامی سنا؛فهدا الهاجری،حمید میدو،فهد الرشیدی«لوکائو»،حسین الشماری،اسماعیل الدعا،فیصل الحربی،یعقوب الترار،ظلال الفادل،جاسم الفادل
ورزشی**م.ت**9129
کد N2087046

وبگردی