آفتاب

پیام تسلیت برخی شخصیت ها و مقامات به سردار حسین دهقان

پیام تسلیت برخی شخصیت ها و مقامات به سردار حسین دهقان

تهران - ایرنا - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی درگذشت برادر سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان مشاور فرماندهی معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت امیر سرتیپ امیر حاتمی آمده است: درگذشت برادر گرامیتان و تعدادی از اعضای خانواده ایشان در پی سانحه دلخراش تصادف، موجب تاسف و تاثر فراوان شد.
در این پیام آمده است: اینجانب فقدان این عزیزان را به جنابعالی و بیت شهید دهقان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند منان، علو درجات، شادی روح درگذشتگان و صبر و اجر برای بازماندگان را مسالت می کنم.

** پیام تسلیت رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین قندهاری نیز در پیامی درگذشت اخوی سردارسرتیپ پاسدار حسین دهقان مشاور فرماندهی معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: درگذشت برادر گرامیتان و تعدادی از اعضای خانواده ایشان در پی سانحه ناگوار تصادف، موجب تالم و تاثر فراوان شد.
این پیام می افزاید: اینجانب فقدان این عزیزان را به جنابعالی که خود از یادگاران دوران دفاع مقدس بوده و به خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان، علو درجات، شادی روح درگذشتگان و صبر جمیل و اجرجزیل برای بازماندگان را درخواست دارم.

** پیام تسلیت محمد رضا باهنر
محمد رضا باهنر دبیر جامعه اسلامی مهندسین نیز در پیامی خطاب به سردار دهقان تاکید کرد: خبر درگذشت برادر گرامی جنابعالی به همراه همسر ایشان و برادزاده تان در سانحه رانندگی باعث تاثر و تالم فراوان شد.
این پیام می افزاید: ضمن عرض تسلیت این حادثه غم انگیز، از خدای متعال برای درگذشتگان رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و خانواده محترمتان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
سیام**1751**1535
کد N2087015

وبگردی