آفتاب

نکو: همه مسئولان به حضور معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فکر کنند

نکو: همه مسئولان به حضور معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فکر کنند

یک فعال سیاسی اصولگرا، گفت: همه مسئولان دولت و مجلسی‌ها باید بنشینند و به حضور معنادار و پرصلابت روز گذشته مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فکر کنند و نسبت به ناراحتی‌های مردم چاره‌ای بیاندیشند.

ابراهیم نکو در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: پیام حضور پر رنگ دیروز مردم این است که این ملت هنوز انقلابی هست و حضورشان یک تکلیف به حساب می‌آید. حتی من فکر می‌کنم عدم حضور مابقی مردم به دلیل تضاد با نظام نیست و باید به پای مشکلات این روزهای اکثریت مردم گذاشت.

وی ادامه داد: این حضور یک حضور معنادار در دو حوزه سیاست داخلی و خارجی است. از یک سو به بدخواهان خارجی هشدار داده شد که مردم ایران به آرمان‌های انقلاب و نظام وفادار هستند و از یک طرف به مسئولین داخلی پیام داد که باید بیشتر به مردم و خواست آنان توجه کنند.

این نماینده اسبق مجلس گفت: حضور مردم و شعارهای شان به این معنا بود که ای مسئولین این حضور ما به معنی تأیید رفتارهای شما بویژه در حوزه اقتصادی نیست؛ اما ای دشمنان خارجی ما این نظام را تنها نمی‌گذاریم.

وی خاطرنشان کرد: به عبارت دیگر این حضور علاوه بر پیام بیرونی برای مسئولین پیام مهمی داشت که باید در سیاست‌های فعلی خود تجدید نظر کنند. به جای تنش‌های داخلی و دعواهای سیاسی که حرکت‌های بی نتیجه هستند؛ همه جناح‌ها، دستگاه‌ها و مسئولین باید بر حل مشکلات کشور متمرکز شوند.

نکو گفت: دولتمردان و سایر دستگاه‌های کشور که امورات مردم با آن‌ها گره خورده است باید پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را دریابند و تا دیر نشده برای حل مشکلات مردم گام‌های اساسی بردارند. به نظرم باید افرادی که به فکر مشکلات مردم نیستند از حضور پرشکوه مردم خجالت زده شوند و نسبت به تصحیح عملکردها اقدامات لازم را به عمل بیاورند.

وی گفت: به جای شعارهای توخالی و بی اساس باید برای حل مشکلات مردم گام‌های بلندی برداشته شود. مردم امروز از شعار کسانی که وظیفه‌شان حل مشکلات است به سطوح آمده‌اند. ارزش و منزلت مردم این است که جلوی ریخت و پاش‌ها، اختلاس‌ها، احتکارها، تقلب‌ها و تخلفات گرفته شود. همه مسئولین دولت و مجلسی‌ها باید بنشینند و به حضور معنادار و پرصلابت مردم فکر کنند و برای ناراحتی مردم چاره‌ای بیاندیشند؛ چرا که اگر مردم عصبانی شوند رویکرد و پاسخ شان را در انتخابات بعدی با تجدیدنظر در جناح‌ها و گروه‌ها نشان می‌دهند.

انتهای پیام

کد N2086504

وبگردی