آفتاب

6 گردشگر در گناوه دچار گازگرفتگی شدند

6 گردشگر در گناوه دچار گازگرفتگی شدند

گناوه- ایرنا- رئیس اورژانس 115 گناوه گفت: 6 گردشگر که شب گذشته در هنگام خواب به گازگرفتگی دچار شده بودند، باحضور بموقع نیروهای این مرکز نجات یافتند.

رضا شفیعی روزسه شنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: گردشگران که برای گرم کردن خود آتش به داخل چادر برده بودند، براثر انتشار گاز کربن دچار سرگیجه و تهوع شدید شدند.
وی اظهارداشت: درپی دریافت تماس یکی از اعضای سالم خانواده نیروهای اورژانس بلافاصله به محل چادر آنها در جاده کمربندی اعزام و به مداوای آسیب دیدگان پرداختند.
شفیعی گفت: در این حادثه از مجموع 9 عضو این خانواده که اهل اقلید فارس بودند 6 تن شامل 2 کودک 6 و 9 ساله و بقیه 17، 27، 36 و 54 ساله دچار گازگرفتگی شدند که نیروهای اورژانس با اکسیژن تراپی، وصل سرم و تزریق دارو آنان را مداوا و به بیمارستان انتقال دادند.
رئیس اورژانس 115 گناوه گفت: 2 گردشگر در حین انتقال به بیمارستان سرگیجه و تهوع شدید داشتند که اکنون حال همگی آنان رضایت بخش است.
وی، سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و تنگی نفس را از علائم مهم گاز گرفتگی عنوان کرد و افزود: شهروندان در صورت مواجهه با گاز گرفتگی با اورژانس تماس گرفته و قبل از آن وسایل گازسوز را خاموش و در و پنجره ها را باز تا هر چه سریعتر هوای آلوده محیط عوض شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگر پذیر جنوب کشور است که در تعطیلات بهمن ماه جمعیت بی شماری از هموطنان به این منطقه مسافرت کرده بودند.
6043/6164
کد N2086283

وبگردی