آفتاب
با حضور در راهپیمایی۲۲ بهمن؛

جشن چهل سالگی انقلاب با حضور گسترده مسئولان و اهالی ورزش

جشن چهل سالگی انقلاب با حضور گسترده مسئولان و اهالی ورزش

بسیاری از اهالی و مسئولان و چهره های ورزشی کشورمان با حضور در راهپیمایی امروز در جشن بزرگ چهل سالگی انقلاب شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمهوری اسلامی ایران امروز، بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۳۹۷ چهل ساله شد و مردم در سراسر کشور با حضور در خیابان ها و سردادن اشعار و شعارهایی جشن تولد چهلمین سالگرد را برگزار کردند.

بسیاری از اهالی و مسئولان ورزشی کشورمان با حضور در راهپیمایی امروز در جشن بزرگ چهل سالگی انقلاب شرکت کردند. بر این اساس سرپرست فدراسیون کاراته، والیبال ، رئیس فدراسیون تیرو کمان، بدنسازی و همچنین بسیاری از اهالی ورزش در مراسم چهلمین سال پیروزی انقلاب امروز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور داشتند.

جامعه ورزش امروز با مشت‌های محکم و گره خورده خود به استکبار جهانی نشان داده اند حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد و در این روز مردم شهید پرور بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید بیعت کردند.

ناصر پورعلیفرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال و اعضای تیم جوانان کبدی در کنار اقشار مختلف مردم در این مراسم باشکوه حضور داشتند.

محسن آشوری سرپرست فدراسیون کاراته در مراسم امروز حضور پیدا کرد.

همچنین در این مراسم باشکوه مسئولان و جمعی از ورزشکاران هیات شمال غرب استان تهران حضور داشتند و در جشن ملی شرکت کردند. نونهالان و نوجوانان ورزشکار هم در غرفه وزارت ورزش و جوانان حاضر شدند. ورزشکاران جنوب شرق تهران و اعضای هیات کاراته استان تهران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند.

کد N2086086

وبگردی