آفتاب
قهرمان شطرنج ایران:

رقابت های شطرنج جام فجر در سطح جهانی برگزار شد

رقابت های شطرنج جام فجر در سطح جهانی برگزار شد

تهران - ایرنا - قهرمان بیست و هفتمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج جام فجر، سطح رقابت ها در این مسابقات را در حد تورنمت های بزرگ جهانی عنوان کرد و گفت: در این دوره از رقابت ها باوجود برخی فراز و نشیب ها عنوان قهرمانی را کسب کردم.

«علی رضا فیروز جا » عصر دوشنبه در حاشیه آیین اختتامیه رقابت های جام فجر به خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: رقابت در این دوره راحت نبود بلکه حضور چند استاد بزرگ بین المللی و بزرگان شطرنج ایران کار را سخت کرد و من در مواجهه با برخی از شطرنج بازان داخلی به مشکل برخوردم.
وی با بیان این که این دومین عنوان قهرمانی من در 10 روز گذشته است، یادآور شد: پس از قهرمانی کشور و قهرمانی جام بین المللی فجر باید خود را برای مسابقات جام ستارگان کاسپین آماده کنم که با حضور چهار شطرنج باز داخلی و چهار استاد بزرگ خارجی تا چند روز آینده برگزار می شود.
قهرمان بخش برق آسای قاره کهن ادامه داد: بدون شک این قهرمانی ها مهم است اما سقف آرزو نیست بلکه آغاز راه من به شمار می رود راهی که باید من را در مسیر رسیدن به ستاره های بزرگ شطرنج کمک کند.
وی ابراز امیدواری کرد با کمک فدراسیون شطرنج و مربیان بتوانم برای ایران افتخار آفرینی کنم.
به گزارش ایرنا، بیست و هفتمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج جام فجر از روز 16 بهمن ماه شروع و آیین اختتامیه آن در حال برگزاری است.
علیرضا فیروزجا در این دوره عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
ورزشی ** 2052**م.ت**1336
کد N2085813

وبگردی