آفتاب
چهل سالگی انقلاب

مردم ایران فریب ظاهرسازی های دشمن را نمی خورند

مردم ایران فریب ظاهرسازی های دشمن را نمی خورند

اهواز - ایرنا - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم ایران فریب ظاهرسازی های دشمنان را نمی خورند و همواره پای انقلاب خود می ایستند.

به گزارش ایرنا حسین مظفر روز دوشنبه در سخنرانی روز 22 بهمن به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در اهواز افزود: پیاده نظام های دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که انقلاب اسلامی جز ذلت و خواری برای آنها ثمره ای ندارد.
وی با بیان اینکه ملت ایران تابع فرهنگ عاشورایی و حسینی است، گفت: حضور پر شور مردم در میادین باعث زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته بوده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه سراسر ایران امروز غرق در شادی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: چهل سال پیش 2 حکومت لیبرالی و کمونیستی غرب و شرق جهان را به سیطره درآورده و درصدد قطع ریشه های دین و اخلاق بودند.
وی اظهار داشت: کمونیسم دین را افیون توده ها می دانست و تفکر لیبرال نیز دین را از عرصه تصمیم گیری اجتماعی و سیاسی خارج کرده بود اما در همان زمان حکومتی انقلابی به نام دین و معنویت به وجود آمد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: انقلاب اسلامی ایران در حالی شکل گرفت که هیچ کس آن را باور نداشت و کسی گمان نمی کرد زنان و مردان این سرزمین با دست های خالی انقلاب را پیروز کنند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در اوج ناباوری دشمنان و شگفت زدگی دوستان محقق شد، گفت: رییس سازمان سیا پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پاسخ به کنگره آمریکا گفته بود که ما تمام تحرکات را رصد می کردیم اما هیچگاه گمان نمی رفت مردی 70 ساله که 14 سال در غربت به سر می برد با سخنرانی های خود مردم را بیدار کند.
مظفر با اشاره به اینکه پایگاه انقلاب اسلامی مساجد و حسینیه ها بودند، افزود: رهبر این انقلاب مرجع تقلید و آرمان های آن برگرفته از آرمان های اسلام است.
وی با بیان اینکه دشمنان در 40 سال گذشته از هیچ توطئه ای علیه ایران فروگذار نکرده اند، گفت: تنها دلیل کینه توزی دشمنان استقلال طلبی ملت ایران است زیرا مردم می خواستند خود بر سرنوشت کشور حاکم شوند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این انقلاب به برکت وجود خون شهدا هر روز بارورتر می شود، افزود: امام خمینی (ره) 14 سال در تبعید و غربت بود اما بازگشت ایشان به ایران سرمنشا دستاوردهای بزرگی شد.
وی یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیرون کردن رژیم شاهنشاهی دانست و اظهار داشت: یک خانواده با تحقیر ملت ایران بر سرنوشت این کشور حکم فرما بود که به برکت انقلاب این رژیم برچیده شد.
مظفر وجود حاکمیتی مبتنی بر اسلامیت و جمهوریت را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: اسلامیت این انقلاب سبب مشروعیت و جمهوریت آن سبب مقبولیت شده است.
وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه و استقرار حرکت انبیا است، گفت: استقلال از دیگر دستاوردهای انقلاب است؛ رژیم قاجار توسط دولت انگلیس و خاندان پهلوی توسط آمریکایی ها به قدرت رسیدند اما درحال حاضر ایران جزو مستقل ترین کشورهای جهان است.
مظفر با اشاره به افزایش سرعت علم در ایران تصریح کرد: درحال حاضر ایران جزو 10 کشور برتر در بخش تکنولوژی هسته ای و ماهواره ای، هفت کشور برتر در فناوری نانو و چهار کشور برتر جهان در تولید علم است.
وی اقتدار را دیگر دستاورد انقلاب اسلامی برای ایران دانست و گفت: درحال حاضر تمام کشورهای استکباری علیه ایران توطئه چینی می کنند که این امر ناشی از اقتدار ایران است زیرا مستکبران با کشورهای ضعیف و فاقد تاثیرگذاری در عرصه های بین المللی کاری ندارند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: نباید همه مشکلات موجود کشور را به گردن خارجی ها انداخت اما درونی دانستن ریشه تمام مشکلات فعلی نیز بی انصافی است.
وی افزود: دشمنان از همان روزهای نخست با ایجاد فتنه، جنگ تحمیلی، هدف قرار دادن منابع و تاسیسات، تحریم های ظالمانه اقتصادی و سخت کردن صادرات و واردات کالاها درصدد ضربه زدن بودند و اگر این همه هجمه علیه ایران نبود به طور قطع اقتصاد ما شاهد شکوفایی بیشتری بود.
مظفر در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: جان بولتن چندی پیش اعلام کرده بود تمام تلاش خود را بکار می گیریم که ایران چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن نگیرد، این سخنان نشان از حقارت آمریکا دارد.
این مقام مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود یادآور شد: ما معتقد هستیم همانگونه که بین پیامبر اکرم(ص) و امام علی (ع) تفاوتی نیست میان امام خمینی(ره) به عنوان بینانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری نیز تفاوتی وجود ندارد لذا باید قدر این نعمت را بدانیم و برای حفظ انقلاب از رهنمودهای ایشان اطاعت کنیم.
به گزارش ایرنا مراسم راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده اقشار و اقوام مختلف ساعت 9 صبح در اهواز از میدان مولوی همزمان با سراسر کشورآغاز شد.
9887/3022
کد N2085702

وبگردی