آفتاب

معاون وزیر کشور: انقلاب وارد دهه مانایی و تکامل شده است

معاون وزیر کشور: انقلاب وارد دهه مانایی و تکامل شده است

تهران- ایرنا- معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور گفت: انقلاب اسلامی پس از دهها پایداری، از امروز وارد دهه مانایی و تکامل وارد شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «مهدی جمالی نژاد» روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی ٢٢ بهمن و جشن چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی پس از طی دهه ها پایداری و پیروزی، تثبیت، تجربه و کشف و ترویج، به دهه مانایی و تکامل وارد شده است.
معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور افزود: اکنون پس از چهار دهه، انقلاب در مرحله تکامل و الگوسازی تمدنی است؛ باید دو بال انقلابی یعنی «اندیشه اسلامی» و «خروش مردمی» با هم پیوند قوی بخورند تا تمدن نوین پیش رو طراحی و به اجرا درآید.
جمالی نژاد بیان کرد: اگر اداره کشور در هزار سال گذشته را بررسی کنیم، می بینیم دستاوردهای انقلاب اسلامی در همین چهل سال اخیر با صدها سال برابری می کند.
وی افزود: دستاوردهای چهار دهه کشور بر مبنای دو اصل «اسلامی بودن» و «مردمی بودن» در انقلاب و نظام متجلی شده است و هر کجا تنگنایی اندک نیز به وجود آمده، در دوری از این همین دو اصل بوده است.
رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با بیان اینکه «نام انقلاب با سرافرازی ایران گره خورده است»، تصریح کرد: خروش اسلامی مردم، ریشه و اصل انقلاب ما است و شکوه جاویدان ایران در بستر همین انقلاب که نقطه ثقل آن وحدت و همبستگی مردم است، شکل گرفت.
سیام*3070*1058*1751*2025
کد N2085673

وبگردی