آفتاب
«جشن چهلم»/ مجید انصاری:

امروز روز شکوه ملی و نشان دادن قدرت و انسجام ملت ایران است

امروز روز شکوه ملی و نشان دادن قدرت و انسجام ملت ایران است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز روز شکوه ملی و نشان دادن قدرت و انسجام ملت ایران است که با سختی ها مبارزه می‌کنند و کشورشان را بهتر از گذشته خواهند ساخت.

به گزارش خبرنگار مهر ، مجید انصاری  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تا دقایقی دیگر حرکت می‌کنیم و به خیل عظیم راهپیمایان خواهیم پیوست، گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی امسال مانند ۴۰ سال گذشته مهم و تعیین کننده است. در ۴۰ سال گذشته مردم در 22 بهمن نشان داده اند که ایران و انقلاب و سرنوشت آینده خود را دوست دارند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار داشت: در تمام فراز و فرودهای گذشته در دوران موشک باران و جنگ، در دوران دشوار تحریم‌ها، مردم هیچ گاه ۲۲ بهمن را فراموش نکردند و در این جشن بزرگ ملی و اسلامی حضور داشتند.

انصاری ادامه داد: امسال این جشن به چند جهت مهم تر است زیرا بلوغ انقلاب است و به خاطر تشکر از خداوند و روح بزرگ امام و صدها هزار شهیدی که جان خود را برای استقلال و آزادی ایران فدا کردند، حضور پیدا می‌کنیم.

وی گفت: امروز در جنگی تمام عیار از نظر اقتصادی، رسانه‌ای و تبلیغی در برابر دشمنانمان قرار داریم و بهترین زمان برای پاسخگویی به این دشمنی‌ها، امروز است.

انصاری گفت: حضور امروز ما در راهپیمایی به مثابه حضور رزمندگان در دوران دفاع مقدس است، همانند ۴۰ سال قبل که مردان بزرگ و زنان رشید ایران سرنوشت خود را تغییر دادند، امروز روز شکوه ملی و نشان دادن قدرت و انسجام ملت ایران است که با سختی‌ها مبارزه می‌کنند و کشورشان را بهتر از گذشته خواهند ساخت.

کد N2085321

وبگردی