آفتاب
لیگ برتر والیبال

تیم والیبال دورنای ارومیه حریف شهروند اراک هم نشد

تیم والیبال دورنای ارومیه حریف شهروند اراک هم نشد

ارومیه - ایرنا - تیم والیبال دورنای ارومیه در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر کشور در ماراتنی سخت و نفس گیر با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شهروند اراک شد.

به گزارش ایرنا، دیدار 2 تیم دورنای ارومیه و شهروند اراک عصر روز یکشنبه با حضور بیش از یکهزار تماشاگر مشتاق ارومیه ای در سالن 6 هزار نفری غدیر این شهر برگزار شد.
تیم دورنای ارومیه پس از باخت 25 بر 22 در ست اول، دومین گام را در ست بعدی محکم تر برداشت و با ارایه بازی کم اشتباه در پست های دفاع، حمله و دریافت، فاصله امتیازی چشمگیری با حریف ایجاد کرد و توانست با نتیجه 25 بر 17 به برتری برسد.
اما در ست سوم تجربه بالای بازیکنان تیم شهروند اراک موجب شد تا والیبالیست های نوجوانان دورنای ارومیه با از دست دادن 2 امتیاز پایانی، با نتیجه 26 بر 24 مغلوب حریف اراکی شوند.
بازیکنان تیم دورنای اورمیه در ست چهارم نیز درخشش خیره کننده ای داشتند و با برتری 25 بر 17 کار را به تساوی کشاندند تا ست پنجم تعیین کننده سرنوشت این دیدار شود.
در ست پنجم بار دیگر تجربه بالای بازیکنان شهروند اراک گوی سبقت را از نوجوانان دورنای ارومیه گرفت و تیم حریف با رقم زدن نتیجه 15 بر 12 بر میزبان خود غلبه و یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه دشت کرد.
تیم دورنای ارومیه با ارایه این بازی جذاب و دیدنی با وجود قرار گرفتن در قعر جدول نشان داد برای تک تک امتیازات کسب شده در لیگ برتر کشور تلاش می کند و هدف اصلی کسب تجربه است.
جدال دور رفت 2 تیم با نتیجه 3 بر یک به سود شهروند اراک به پایان رسیده بود.
مرتضی اکرمی با کمک مهدی نویدی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند؛ ناظر داوری امیر صداقت و ناظر سازمان لیگ خلیل یگانه مجد بودند.
این تیم تاکنون با اندوختن 6 امتیاز همچنان در رتبه سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد؛ تنها پیروزی بازیکنان نوجوان و کم تجربه این تیم در هفته هیجدهم با نتیجه قاطع 3 بر صفر مقابل شهرداری گنبد کسب شد.
80 درصد ترکیب تیم دورنا را بازیکنان تیم ملی نوجوانان زیر 18 سال تشکیل می دهد و هشت بازیکن آن والیبالیست های شهر ارومیه هستند.
هدایت تیم والیبال دورنای ارومیه را «محمد وکیلی» بر عهده دارد و تنها بازیکن جوان این تیم «رضا رضایی» 20 ساله بوده که وظیفه سرگروهی تیم را عهده دار است.
هدف از تشکیل این تیم پشتوانه سازی برای آینده والیبال کشور و آماده سازی تیم ملی نوجوانان ایران برای حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی 2019 نوجوانان مصر است.
مسابقات امسال لیگ برتر والیبال با حضور 13 تیم درحال برگزاری است و شهرداری ورامین کماکان در صدر جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.
7156/2093
کد N2085220

وبگردی