آفتاب

شما نظر دادید / الناز شاکردوست بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر

شما نظر دادید / الناز شاکردوست بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر

الناز شاکردوست که امسال با فیلم «شبی که ماه کامل شد» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، به عنوان بهترین بازیگر زن این رویداد سینمایی توسط کاربران خبرآنلاین انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در روزهای پایانی برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، گمانه زنی‌ها درباره برندگان سیمرغ در عرصه بازیگری نیز به اوج خود می‌رسد، این گمانه‌زنی‌ها محدودیتی ندارد و از متخصصان سینما تا علاقه‌مندان به سینما را شامل می‌شود.

خبرآنلاین نیز به همین مناسبت، در نظرخواهی از کاربرانش درخواست کرد تا بهترین بازیگر زن سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را انتخاب کنند.

در این نظرخواهی ۱۲۳ نظر از سوی کاربران خبرآنلاین ثبت شد که در مجموع الناز شاکردوست در رقابتی نسبتا نزدیک با فاطمه معتمدآریا توانست عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر را از نظر کاربران کسب کند. او امسال در جشنواره فجر با فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار حضور داشت.

پس از شاکردوست، رقابت بر سر جایگاه دوم میان فاطمه معتمدآریا و پریناز ایزدیار بسیار حساس و تنگاتنگ بود و در نهایت معتمدآریا بود که با اختلاف بسیار اندکی توانست در جایگاه دوم بهترین بازیگر قرار گرفته و رتبه سوم به ایزدیار اختصاص پیدا کرد.

مهناز افشار، لیلا حاتمی، ژیلا شاهی، مریلا زارعی، بهاره کیان افشار و هدیه تهرانی نیز در این نظرخواهی رقابت سختی داشتند و براساس آرای دریافت شده رتبه‌های بعدی این نظرخواهی را از آن خود کردند و نتوانستند نظر مخاطبان را به عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره جلب کنند.

همچنین بازی ساره بیات در «سمفونی نهم» ساخته محمدرضا هنرمند و نگار جواهریان در فیلم «طلا» نیز نتوانست رضایت کاربران خبرآنلاین را به همراه داشته باشد و با توفیقی همراه نشد.

۲۴۱۲۴۳

کد N2084917

وبگردی