آفتاب
مقابل پیکان رخ داد؛

شفر علیه پُست‌های ملی‌پوشان/ بازی بی‌دغدغه غفوری یک خط بالاتر!

شفر علیه پُست‌های ملی‌پوشان/ بازی بی‌دغدغه غفوری یک خط بالاتر!

هافبک مدافع ملی پوش تیم استقلال در دیدار مقابل پیکان با خیالی آسوده و بدون دغدغه در پستی بازی کرد که پست ملی او نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی پوشان در اولین دیدار از نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر مقابل پیکان از همه ملی پوشانش استفاده کرد، با این توضیح که هیچ کدام از این بازیکنان در پست های ملی خود قرار نگرفتند.

روزبه چشمی که پیش از این در استقلال اکثرا در پست مدافع میانی به کار گرفته می شد، در این بازی به پستی بازگشت که با آن به سطح اول فوتبال ایران رسیده بود.

 پژمان منتظری هم اگر چه در پست اصلی اش به کار گرفته نشد، اما در پستی هم قرار نگرفت که با آن بیگانه باشد. منتظری به کرات برای استقلال و تیم ملی در پست مدافع راست بازی کرده بود که این اتفاق برای او مقابل پیکان هم تکرار شد.

اما وریا غفوری دیگر ملی پوش استقلال که همواره بر سر نحوه بازی گرفتن از او بین شفر و کارلوس کی‌روش اختلاف سلیقه وجود داشت و به همین دلیل وی جام جهانی گذشته را هم از دست داده بود، در این بازی بار دیگر در پست وینگر بازی کرد؛ با این توضیح که بازیکن ملی پوش آبی پوشان دیگر دغدغه ای به اسم تیم ملی را نداشت.

غفوری با فراغ بال و بدون استرس در پست وینگر بازی کرد و بازی خوبش را در این پست با زدن گل چهارم آبی پوشان تکمیل کرد.

تیم فوتبال استقلال در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر پیکان را شکست دهد و وریا غفوری زننده چهارمین گل تیمش در این بازی بود.

کد N2084354

وبگردی