آفتاب
نایب رئیس فدراسیون کشتی:

«جام تختی » امسال نمره قابل قبولی گرفت

«جام تختی » امسال نمره قابل قبولی گرفت

کرمانشاه- ایرنا- نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: مسابقات جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه بسیار خوب برگزار شد و از لحاظ کمی و کیفی نمره قابل قبولی گرفت .

علیرضا رضایی روز جمعه در حاشیه مسابقات کشتی جام تختی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همه چیز طبق برنامه پیش رفت و رقابت ها از نظم و ترتیب خوبی برخوردار بود و علاقه مندان به این رشته از دیدن رقابت های مهیج لذت بردند.
وی ادامه داد: مسابقات جام تختی امسال از لحاظ کمی و کیفی نمره قابل قبولی گرفت و بخصوص در مسابقات فینال همه دیدند که رقابت ها بسیار نزدیک دنبال می شد.
رضایی یادآوری کرد: امسال تیم های خوبی به مسابقات جام تختی آمده بودند و هماهنگونه هم که مشاهده شد تیم های آذربایجان، قرقیزستان، ترکیه نفرات آماده ای در اختیار داشتند.
نایب رئیس فدراسیون کشتی همچنین با تجلیل از حضور پرشور تماشاگران کرمانشاهی، افزود: مردم میهمان نواز کرمانشاه مثل همیشه حضوری عالی در سالن مسابقات داشتند و بسیار خوب کشتی گیران ایرانی و شهر خود را تشویق کردند.
وی تصریح کرد: ورزش کرمانشاه باید قدر چنین هوادارانی را که به جرات می توان ادعا کرد در کشور نمونه هستند، بداند، آن ها سرمایه ای ارزشمند برای ورزش و کشتی کشور هستند.
رضائی در پایان گفت: کشتی کرمانشاه نیز طی چند سال اخیر روند رو به رشد خود را آغاز کرده و در مسابقات جام تختی نیز درخشش کشتی گیران این استان را دیدیم.
رضایی نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن و دارنده مدال برنز جهان است.
مسابقات کشتی آزاد جام تختی که روزهای 18 و 19 بهمن در کرمانشاه با حضور 147 کشتی گیر از 10 کشور دنیا برگزار شد با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.
7458/8066
کد N2083778

وبگردی