آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد؛

۱۱ فرنگی‌کار در لیست اعزام به مجارستان/ نگاه ویژه «بنا» به جوانان

۱۱ فرنگی‌کار در لیست اعزام به مجارستان/ نگاه ویژه «بنا» به جوانان

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی گفت: رقابت‌های جام جایزه بزرگ مجارستان در ارزیابی آخرین وضعیت نفرات اعزامی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

حسام الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تاکنون سه اردوی آماده سازی برای فرنگی کاران در خانه کشتی تهران برپا شده گفت: خوشبختانه تاکنون سه اردو و همچنین دو تورنمنت (جام تختی و جام وهبی امره ترکیه) را پشت سر گذاشتیم و تیم دیگری در آستانه اعزام به جام جایزه بزرگ مجارستان است. هدف اصلی کادر فنی از اعزام این تیم، شناخت بیشتر از وضعیت برخی از اردونشینان منتخب و همچنین کسب امتیازات لازم توسط آنها در طرح سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی است.

وی تصریح کرد: رقابتهای جام جایزه بزرگ مجارستان در روزهای ۴ و ۵ اسفندماه در شهر گیور برگزار خواهد شد که ۱۱ فرنگی کار برای حضور در این مسابقات انتخاب و اعزام خواهند شد. البته ما از چند روز قبل اردوی مشترکی را با فرنگی کاران مجار در این شهر برگزار خواهیم کرد که این اردوی مشترک با دعوت فدراسیون کشتی این کشور و پرداخت هزینه از سوی میزبان است.

جعفری در ادامه به اعزام تیم جوانان به تورنمنت بین المللی کرواسی هم اشاره کرد و گفت: برخی معتقدند که بهتر بود تیم بزرگسالان به این تورنمنت اعزام شود، اما محمد بنا نیاز به شناخت بیشتری از بچه ها به ویژه جوانان دارد که این موضوع مستلزم زمان و رویدادهای بیشتری است؛ در نتیجه قرار شد فرنگی‌کاران جوان به این رقابت‌ها اعزام شوند.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در پایان افزود: مطمئنا جوانان جایگاه خاصی در بحث تیم ملی دارند و محمد بنا و همکارانش در کادر فنی حساب ویژه ای روی نیروهای جوان باز کرده اند. در نتیجه این فرنگی کاران جوان با دقت و وسواس خاصی زیر ذره بین سرمربی تیم ملی قرار دارند تا کادر فنی بتواند بهترین استفاده را از این پتانسیل جوان و باانگیزه ببرد.

کد N2083658

وبگردی