آفتاب

مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی در کیش تشکیل جلسه داد

مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی در کیش تشکیل جلسه داد

کیش - ایرنا- مجمع عمومی و سالانه فدراسیون تیراندازی کشور عصر پنجشنبه به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با هدف برنامه ریزی و ارتقای کمی و کیفی سطح این رشته در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش ایرنا در این نشست که به ریاست ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان و با حضور دبیرکل کل کمیته المپیک، رئیس فدراسیون تیراندازی، رؤسای هیئتهای استانی و اعضای مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی کشور برگزارشد، عملکرد سال جاری این فدراسیون و برنامه های سال آینده آن مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی تقویم سال 98، اعزام به رقابت های برون مرزی و راهکارهای تعمیم و توسعه ورزش تیراندازی در استان های مختلف کشور از جمله محورهایی بود که در این مجمع به بحث و تعامل نظر گذاشته شد.
در این نشست ضمن ارائه گزارش بازرس فدراسیون، ارائه گزارش مالی سال های گذشته و کارشناسی مسائل و راهکارهای مختلف در خصوص چگونگی اجرای طرح های استعدادیابی، توسعه همگانی، تامین سلاح و مهمات و تجیهز فنی، تبادل نظر شد.
همچنین رؤسای هیئت های استانی نیز مسائل و مشکلات خود را بیان و پیشنهادات خود را برای افزایش و تقویت کیفی و کمی رشته های مختلف تیراندازی ارائه کردند.
همچنین در جریان این نشست تفاهمنامه همکاری و برگزاری مسابقات ملی و بین المللی تیراندازی در جزیره کیش بین سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون تیراندازی کشور امضا شد.
همزمان با برگزاری این نشست و در هفتمین روز دهه مبارکه فجر، عملیات اجرایی، سالن تیراندازی سلاح های بادی با حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی، مسئولان ورزش جزیره و رؤسای هیئت های استانی در مجموعه المپیک جزیره کیش آغاز شد.
درحاشیه این مراسم توافقاتی در خصوص ساخت و احداث فضاهای لازم برای سلاح های بادی و تیراندازی به اهداف پروازی بین بخش خصوصی، سازمان منطقه آزاد، شرکت زوبین و سازمان ورزش کیش حاصل شد.
1339
کد N2083315

وبگردی