آفتاب
استقلال از نیم فصل اول بهتر می‌شود

وحید امیری: شفر بر حسب نیاز بازیکن گرفت

وحید امیری: شفر بر حسب نیاز بازیکن گرفت

پیشکسوت آبی پوشان گفت: باتوجه به این که شفر بر حسب نیاز بازیکنانی را به خدمت گرفته است، انتظار داریم در نیم فصل دوم استقلالی متفاوت را مشاهده کنیم.

وحید امیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: باتوجه به نقل و انتقالاتی که آبی پوشان داشتند و اردوی خوبی که در ترکیه پشت سر گذاشت انتظار داریم استقلال متفاوتی را در نیم فصل دوم مشاهده کنیم.

وی اضافه کرد: آبی پوشان در نیم فصل نخست کمبودهایی داشتند که این کمبودها در تعطیلات نیم فصل و نقل و انتقالات زمستانی بر طرف شده است. این تیم در اواخر نیم فصل اول روند خوبی به خود گرفته بود و امیدواریم این روند در نیم فصل دوم هم ادامه داشته باشد.

مدرس رسمی فدراسیون فوتبال در خصوص بازیکنان جدیدی که آبی‌ها در نیم فصل دوم به خدمت گرفته اند بیان داشت: قاعدتا بازیکنان جدید باید آنقدر قابلیت داشته باشند که گره های کور تاکتیکی را از این تیم باز کنند. آنها باید این توانمندی را در بازیها نشان دهند و ثابت کنند انتخاب مسئولان باشگاه اشتباه نبوده است.

پیشکسوت استقلال گفت: با تجربه‌ای که از شفر سراغ  داریم می‌دانیم او بر اساس نیاز بازیکنان مورد نیازش را جذب کرده است و این بازیکنان در طول نیم فصل دوم و در لیگ قهرمانان آسیا به کمک این تیم خواهند آمد.

مهاجم پیشین آبی پوشان اظهار داشت: هر دو تیم استقلال و پیکان به صورت ذاتی ارائه دهنده فوتبال‌هایی خوب و تاکتیکی هستند و به همین دلیل انتظار می‌رود بازی این دو تیم یک بازی زیبا و تماشاگر پسند باشد.

کد N2083007

وبگردی