آفتاب
رییس مرکز فناوری اطلاعات وزارت ارشاد:

برای تحول زیستی متاثر از فضای مجازی آماده باشیم

برای تحول زیستی متاثر از فضای مجازی آماده باشیم

سمنان- ایرنا- رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: زیست انسان ها در آینده نزدیک در معرض تحول بزرگ ناشی از فضای مجازی قرار خواهد گرفت که باید برای آن آماده بود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا بهمنی روز پنجشنبه در نشست با مدیرکل و معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سالن جلسات این اداره کل، با تاکید بر اینکه مناسبات انسانی و خانواده ها در فضای مجازی دچار تغییر و تحول خواهد شد، خاطرنشان کرد: در چنین فضایی مجتمع ها و خانه های فرهنگ جوابگو نخواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه باید بهره وری افزایش یابد و ظرفیت های جدیدی ایجاد شود، یادآور شد: تحقق این امر به شبکه سازی نیاز دارد و به این منظور کمیته ای تشکیل می شود و این مباحث را بررسی و تدوین می کند.
رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه طرح تحول در فعالیت های این مرکز به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه و ارائه شده است، گفت: این طرح در محورهای مختلف از جمله کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی، سبک زندگی و فضای مجازی تهیه شده است.
این نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با هدف بررسی برنامه ها و مسایل و مشکلات مربوط به مجتمع های فرهنگی دیجیتال و مباحث فضای مجازی برگزار شد.
7342م/6103
کد N2082848

وبگردی