آفتاب
بازیکن تیم والیبال پیام مشهد:

اگر ما اشتباه کنیم آن را پیراهن عثمان می کنند

اگر ما اشتباه کنیم آن را پیراهن عثمان می کنند

سعید مصطفی وند پس از شکست تیمش مقابل تیم سایپا گفت: بازی سختی بود و تیم پرمهره و قوی سایپا موفق شد در این دیدار پیروز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم پیام مشهد با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل سایپا شکست خورد.

سعید مصطفی وند پس از شکست مقابل تیم سایپا در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی سختی بود. در دور رفت رقابت ها نیز بازی به همین اندازه سخت بود. تیم سایپا تیم قوی و پرمهره ای است و ما می دانستیم که دیدار امروز سخت خواهد شد. سایپا مجبور شده است از ست چهارم از بازیکنان ذخیره خود استفاده کند و ما متاسفانه نتوانستیم از این موقعیت استفاده کنیم و بازنده شدیم.

مصطفی وند افزود: شاید هیجان و انگیزه زیاد در ست چهارم باعث شد تا بازیکنان ذخیره تیم سایپا را دست کم بگیریم و همین سبب شود تا نتیجه بازی را واگذار کنیم. در سنت پنجم نیز کم اشتباه ظاهر شدیم اما در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

مصطفی وند که در ست دوم به شدت نسبت به داوری اعتراض داشت درباره این موضوع گفت: قطعا اگر ویدئوچک در بازیها استفاده  شود شاید کمتر شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. نمی دانم چرا فدراسیون والیبال بر روی تیم ما زوم کرده و کوچکترین اشتباه ما را پیراهن عثمان می کند در حالی که در هفته گذشته در آمل اتفاقات عجیب و غریبی رقم خورد اما به راحتی از آنها گذشتند و با کمترین جریمه مواجه شدند. شاید اگر چنین اتفاقاتی در شهر ما رخ می داد ما را زندانی می کردند.

کد N2082496

وبگردی