آفتاب

دستور زنگنه به همکاری نفت با راه آهن/ پرداخت سرمایه تا پایان سال

دستور زنگنه به همکاری نفت با راه آهن/ پرداخت سرمایه تا پایان سال

مدیرعامل شرکت بهینه‌‌‌سازی مصرف سوخت از دستور وزیر نفت بر همکاری دستگاه‌‌های زیرمجموعه این وزارتخانه با شرکت راه آهن و حوزه حمل و نقل ریلی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن دلاویز در بازدید از ایستگاه راه‌آهن تهران گفت: اقدامات بسیار خوبی در این ایستگاه انجام شده و نظم و انضباط و رضایتمندی موجود در فعالیت‌‌‌های راه آهن موجب امیدواری به همکاری فیمابین نفت و صنعت ریلی می‌‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این مجموعه تلاش می‌‌کند تا حداکثر کمک را به مجموعه راه‌‌آهن داشته باشد، اظهار داشت: همگرایی میان راه‌‌آهن و شرکت بهینه‌‌سازی مصرف سوخت بسیار قابل توجه و سقف بالاترین قرارداد ما با راه آهن هفت میلیارد دلار است.

این مقام مسئول در مورد پرداخت سرمایه به راه‌‌آهن تصریح کرد: پرداخت سرمایه به راه آهن شرایطی دارد که در این زمینه اقداماتی در راه آهن انجام شده و نیازمند رفع برخی از اشکالات است؛ به محض رفع این اشکالات و اصلاح آن، پرداخت انجام می‌‌شود که امیدواریم این اقدام تا پایان امسال انجام شود.

همچنین ساسان کاظمی‌نژاد، مدیر بخش حمل و نقل شرکت بهینه‌‌سازی مصرف سوخت با اشاره به قراردادهای بخش ریلی با این شرکت برای استفاده از ظرفیت‌های ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید مصوب شورای اقتصاد خاطرنشان کرد: از طریق راه آهن سرمایه‌‌گذارانی به مجموعه بهینه‌‌سازی سوخت به عنوان نماینده وزارت نفت معرفی شده‌‌اند.

وی با بیان اینکه از زمان بازدید گذشته از راه‌‌آهن و پس از گذشت سه ماه توانسته‌‌‌ایم مصوبه هیات مدیره شرکت بهینه‌‌سازی سوخت را اخذ کنیم، ابراز داشت: بیش از ۳۰۰ واگن در راستای سرمایه گذاری و اجرای ماده ۱۲ دریافت شده است و در حال حاضر در شرف انعقاد قرارداد ۹۲۵ واگن هستیم.

کد N2082383

وبگردی