آفتاب

جهانگیری: ایران آزادترین کشور خاورمیانه است

جهانگیری: ایران آزادترین کشور خاورمیانه است

همدان- ایرنا- معاون اول رییس جمهوری گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز آزادترین کشور در خاورمیانه است و این امر در دنیا به اثبات رسیده است.

به گزارش ایرنا اسحاق جهانگیری روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح توسعه شرکت فروسیلیس غرب پارس شهرستان ملایر بیان کرد: آرمان های انقلاب امروز برای نسل جوان تازگی دارد و همیشه برای ملت ایران آرمان های بزرگی است.
وی با بیان اینکه ملت ایران با پیروزی انقلاب به استقلال، آزادی و عدالت رسیدند تاکید کرد: باید به انقلاب اسلامی افتخار کنیم چراکه با واسطه پیروزی انقلاب مردم بر سرنوشتشان حاکم شدند.
جهانگیری با اشاره به موقعیت ایران در شرایط بین المللی حاطرنشان کرد: جشن های انقلاب امروز فرصتی است که همه افتخارات و دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان و مردم بازگو شود.
معاون اول رییس جمهوری ادانه داد: در پیرویی اتقلاب ما دنبال عدالت بودیم که یک گوهر بی نظیری است.
جهانگیری گفت: برخی رسانه های خارجی اصرار دارند که بگویند وضع ملت ایران بدتر از قبل شده است در حالیکه با شاخص های معتبر می گویم که فاصله فقیر و غنی به شدت کاهش یافته و حرکت به سمت عدالت بوده است.
به گزارش ایرنا، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهار نیروگاه خورشیدی، 2 واحد صنعتی فروسیلیس، یک کارخانه دارو سازی و یک کارخانه فولاد در استان همدان توسط معاون اول رییس جمهوری بهره برداری شد.
جهانگیری در این سفر با حضور در شهرک صنعتی ویان واقع در شهرستان کبودراهنگ، علاوه بر بازدید و بهره برداری از واحد صنعتی فولاد راد، چهار نیروگاه خورشیدی 7 مگاواتی را به طور همزمان در سطح استان افتتاح کرد.
وی در ادامه برنامه های این سفر یک روزه، کارخانه هگمتان دارو در شهرستان تویسرکان را بهره برداری و سپس از شهرک مبل و منبت شهرستان ملایر بازدید کرد.
افتتاح 2 واحد صنعتی فروسیلیس آذرخش و غرب پارس در شهرستان ملایر و شرکت در جلسه شورای اداری استان که با حضور کارآفرینان، نخبگان و جوانان این استان برگزار می شود از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون اول رییس جمهوری در سفر به استان همدان است.
خبر در حال تکمیل است...
7528/2090
کد N2081117

وبگردی