آفتاب

معاینه فنی ویژه سال 98 در پایتخت اجرا می شود

معاینه فنی ویژه سال 98 در پایتخت اجرا می شود

تهران- ایرنا- معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه دستورالعمل معاینه ویژه تهران درحال تدوین است و به زودی ازطرف سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ می شود، گفت: معاینه فنی ویژه درسال 98 در پایتخت اجرا می شود.

به گزارش خبرنگارایرنا، محسن پورسیدآقایی روزسه شنبه درآئین افتتاح مرکز معاینه فنی فداییان اسلام افزود: در معاینه فنی ویژه استانداردهای جدید تعریف شده و حدود مجاز آن سخت گیرانه تراز معاینه فنی برتراست.
وی با بیان اینکه پس از تجهیز معاینه فنی پایتخت این طرح درسال 98 اجرا می شود، خاطرنشان کرد: خودروهای دارای معاینه فنی ویژه از تخفیف بیشتری برای تردد در سطح شهر برخوردارخواهند شد.
معاون شهردارتهران با اشاره به اینکه شهرداری پایتخت مصمم به برخورد سخت گیرانه با معاینه فنی خودروها است، اظهارداشت: به مرور تلاش می شود معاینه فنی برتر الزامی و به خودروهای دارای معاینه فنی ویژه تخفیف داده شود.
به گفته وی، ازآنجائیکه چند سال طول می کشد همه خودروها تائید معاینه فنی برتر دریافت کنند، بنابراین الزامی شدن معاینه فنی برتر زمان براست.

**قول می دهم تهران آلودگی سال 96 را تجربه نکند
پورسیدآقایی اظهار داشت :با اقدامات صورت گرفته درصورتیکه حتی بارندگی ها کم شود تهران دیگر روی آلودگی های سال 96 را نخواهد دید.
وی با بیان اینکه عده ایی هوای سالم را درطول امسال تنها به بارندگی و شرایط آب و هوایی نسبت می دهند، تصریح کرد: اگر کسی با کسی مشکل سیاسی دارد نباید سلامت مردم را دستمایه خود کند.
وی افزود: باید خارج از خطوط سیاسی از اقدامات صورت گرفته قدردانی کرد و اینکه فقط بگوئیم هوای خوب امسال تنها به دلیل بارندگی بوده تخطئه اقدامات مردم و شهرداری است.
ادامه دارد...
تهرام/9353/1109
کد N2080921

وبگردی