آفتاب
سرمربی والیبال سیرجان:

سعی می‌کنیم جزو هشت تیم برتر لیگ باشیم

سعی می‌کنیم جزو هشت تیم برتر لیگ باشیم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: سعی می‌کنیم جزو هشت تیم برتر لیگ والیبال باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال برای دو تیم شهروند اراک و فولاد سیرجان حساسیت‌های خاص خود را دارد. تیم شهروند اراک در حال حاضر با ۹ پیروزی و ۲۶ امتیاز یک پله پایین‌تر از تیم فولاد سیرجان در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد و برای اینکه اندک امید خود را برای حضور در مرحله پلی آف از دست ندهد به پیروزی در این بازی نیاز دارد.

محمدرضا دامغانی سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بازی روز چهارشنبه مقابل تیم شهروند اراک گفت: بخش عمده و تنها امید تیم شهروند اراک برای صعود به مرحله پلی آف به بازی مقابل تیم ما مربوط می‌شود. تیم شهرداری تبریز هفته گذشته با شکستی که مقابل تیم ما متحمل شد دیگر امیدی برای صعود به پلی آف ندارد اما شرایط تیم اراک متفاوت است.

محمدرضا دامغانی افزود: تیم شهروند اگر موفق شود مقابل تیم ما پیروز شود شانس حضور در جمع ۸ تیم حاضر در پلی آف را خواهد داشت. شرایط را به خوبی می دانیم. ۲۲ هفته بسیار سخت را پشت سر گذاشته‌ایم و اگر مقابل تیم شهروند اراک پیروز شویم جزو ۸ تیم خواهیم بود و احتمالا دو پله نیز در جدول صعود خواهیم داشت.

دامغانی ادامه داد: من و خداوردی (سرمربی تیم شهروند اراک) به خوبی حساسیت بازی فردا را می  دانیم. برای پیروزی در بازی مقابل تیم اراک برنامه داریم. برای کسب پیروزی به این شهر می رویم. در مرحله رفت نیز موفق شدیم پیروز شویم، هم اکنون تیم شهروند چند بازیکن خود را از دست داده اما با همین ترکیب نیز موفق شد تیم پیام را شکست دهد. تلاش خود را برای حضور در جمع ۸ تیم برتر خواهیم داشت.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان در پایان گفت: از مسئولان تیم تشکر می کنم که این تیم را حمایت می کنند. امیدوارم این حمایتها سال های سال ادامه داشته باشد. سیرجان جوانان با استعداد زیادی دارد، ان شاءالله که مسئولان از حمایت دلسرد نشوند و از این جوانان استفاده کنند.  

کد N2080828

وبگردی