آفتاب
جبهه پیروان خط امام و رهبری:

رویای دشمنان برای شکست جمهوری اسلامی هیچگاه تعبیر نشد

رویای دشمنان برای شکست جمهوری اسلامی هیچگاه تعبیر نشد

تهران-ایرنا- جبهه پیروان خط امام و رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بیانیه ای اعلام کرد: رؤسای جمهور ایالات متحده آمریکا یکی پس از دیگری آمدند و رفتند اما رؤیای شکست نظام جمهوری اسلامی ایران هیچگاه تعبیر نشد و پایه های انقلاب روز به روز محکم تر شد.

به گزارش ایرنا از جبهه پیروان خط امام و رهبری، در این بیانیه آمده است: ایران عزیز در حالی به پیشواز چهلمین فجر انقلاب می رود که انوار خورشید پرفروغ انقلاب اسلامی ملت های جهان را تحت الشعاع خود قرار داده است. امروز جمهوری اسلامی ایران که نظام شکل گرفته از انقلابی شگرف در عصر حاضر بود، نمادی از مقاومت برای همه ملت های مظلوم در سراسر دنیاست.
در ادامه این بیانیه آمده است: بهمن 57 ، ترمینولوژی جدیدی در میان انقلاب های جهان شکل گرفت. انقلاب هایی که تا آن روزگار یا وابسته به شرق بود یا به غرب، حالا شعار جدیدی را تجربه می کردند: « نه شرقی، نه غربی ، جمهوری اسلامی».
در بخش دیگر این بیانیه آمده است: ساختارهای سیاسی که یا مبتنی بر الحاد و مارکسیست بود و یا به سکولار و اومانیسم، حالا جای خود را به جمهوری اسلامی یا همان مردمسالاری دینی داد. حتی مذهب که تا پیش از نهضت امام روح ا...(ره) صرفاً به رابطه فردی انسان با خدا محدود می شد، حالا شده بود مبنای تشکیل تنها حکومت مردمسالار مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) در جهان. نه شرق و نه غرب شکوفایی این انقلاب نوظهور را بر نمی تافتند. فلذا از اولین روزهای پیروزی انقلاب ، دشمنی شان را با آرمان های این مردم بزرگ آشکار ساختند.
جبهه پیروان خط امام و رهبری در بیانیه خود آورده است: رؤسای جمهور ایالات متحده آمریکا یکی پس از دیگری آمدند و رفتند اما رؤیای شکست نظام جمهوری اسلامی ایران هیچگاه تعبیر نشد. کاخ ظلم صدام جنایتکار فرو ریخت اما پایه های انقلاب اسلامی ایران روز به روز محکم تر شد. هیمنه ابرقدرت شرق شکست اما انقلاب اسلامی ایران هر روز در جهان و منطقه شکوفا تر شد.
جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه این بیانیه تاکید کرد: امروز جوانان ایران اسلامی، در بسیاری از زمینه ها سرآمد دیگران هستند. در تولید علم و فناوری، در صنایع هسته ای، موشکی، علوم پایه، پزشکی و در بسیاری از زمینه ها رتبه ما درمقایسه با میانگین جهانی، رتبه ای قابل تقدیر است و همه این ها در کنار سالها تحریم و تهدید و ترور و جنگ بدست آمده است.
در بخش دیگر این بیانیه آمده است: امروز ایران سر بلند ، نه تنها گاو شیرده آمریکا نیست، بلکه بازیگری بزرگ در تمامی معادلات سیاسی منطقه است. امروز امنیت ایران اسلامی الگویی بی بدیل در منطقه ای بحران زده و چالش برانگیز است. امروز سرمایه های اجتماعی ایران و حضور مردم در صحنه های دفاع چه در داخل و چه در خارج از مرزهای پرگهر ایران و همینطور مراجعه به آراء عمومی نمونه ای بی نظیر در میان تمام انقلاب های عصر حاضر است و کشورهای منطقه همواره بر آن رشک می برند.
جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه بیانیه خود آورده است: اما در کنار همه پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگ، در طی این 40 سال، ضعف هایی هم وجود داشته و دارد که باید در دهه پنجم انقلاب، حتماً آن ها را مرتفع نمود. ما همواره تاکید کرده ایم که شایسته است در چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، کارنامه ای عادلانه و عالمانه از عملکرد 40 سال گذشته منتشر شده و در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.
در ادامه این بیانیه خود آورده است: آن قدر عادلانه باشد که نه در بیان نقاط قوت افراط و نه در بیان ضعف ها از حد بگذرد و عالمانه باشد به آن صورت که نه فقط تنها به بیان آمار و ارقام بپردازد، بلکه حسّ ملت بزرگ ایران را در بیان نقاط قوت و ضعف در نظر بگیرد.
سیام**1058**1535
کد N2080235

وبگردی