آفتاب
معاون هماهنگ کننده ارتش:

دشمنان بدنبال بی دینی جوانان ایرانی هستند

دشمنان بدنبال بی دینی جوانان ایرانی هستند

تهران- ایرنا- معاون هماهنگ کننده و رییس ستاد ارتش گفت: دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بدنبال بی دین کردن جوانان ایرانی هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» روز دوشنبه در نشست فرماندهان یگان های تابعه ستاد ارتش که در مرکز فرماندهی دژبان ارتش برگزار شد، اظهار داشت: امروز فرماندهی بر قلب نیروها مطرح است، در حالی که این موضوع پیش از انقلاب مطرح نبود.
وی با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: فرماندهی بر قلب ها زمانی مهم تر می شود که اجرای فرمان در شرایط سخت و در جنگ مطرح است.
معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: ما از نیروی انسانی معنویت محور برخورداریم و تربیت نیروی انسانی در ارتش بر اساس ارزش های اسلامی و انسانی انجام می شود.
دریادار سیاری با تاکید بر اجرای اصول فرماندهی بر اساس ارزش های انقلاب، گفت: فرماندهی و کنترل نیروها باید براساس ارزش های امام راحل باشد، تا نیروهایی انقلابی تربیت شوند.
وی با بیان این که سربازان، فرزندان معنوی ما در نیروهای مسلح هستند، تاکید کرد: ما باید سربازانی متدین و انقلابی، خوشبین به نظام و ارتش و امیدوار به آینده تربیت کنیم.
معاون هماهنگ کننده ارتش در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ نرمی که دشمنان برای انحراف در اعتقاد و تضعیف ایمان جوانان ایرانی راه انداخته اند، اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان ما امروز با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بدنبال بی دین کردن جوانانمان هستند.

**باید برای پیشگیری از آسیب های فضای مجازی برنامه داشته باشیم
امیر سرتیپ خلبان محمد قراباغی معاون بازرسی ارتش نیز با بیان این که باید به جوانان آگاهی داد، افزود: فضای مجازی امروز در زندگی نسل جوان ما جاری و ساری شده است و ما باید برای پیشگیری از آسیب های این فضای گسترده برنامه داشته باشیم.
وی توضیح داد: در حوزه آموزش و ارتقای مهارتهای اجتماعی و مسائل خانواده جلساتی را در سطح نیروهای مسلح و بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار و برای سه سال آینده برنامه ریزی کردیم تا در حوزه تربیت مربی خودکفا شویم.
امیر قراباغی عنوان کرد: در رفتار با سرباز باید اعتقادات، مشکلات، باورهای و عوامل برون سازمانی تاثیرگذار و مسائل عاطفی اش را مورد توجه قرار دهیم.
وی با بیان این که ما باید بر اعتقاد جوانان تاثیر مثبت بگذاریم، افزود: وقتی اعتقادات کمرنگ می شود زمینه برای رفتارهای ناهنجار افراد بیشتر می شود.
در این همایش از فرماندهان برتر ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.
سیام*9612*1336
کد N2079613

وبگردی