آفتاب
جانشین عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

انقلاب در 40 سالگی پایدار برابر تحریم ها ایستادگی می کند

انقلاب در 40 سالگی پایدار برابر تحریم ها ایستادگی می کند

سمنان- ایرنا- جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: انقلاب ایران در آستانه چهل سالگی استوارتر از همیشه برابر تحریم های اقتصادی ایستاده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی شامگاه شنبه در یادواره شهدای پایگاه های بسیج سمنان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهر افزود: دهه فجر امسال رنگ و بوی دیگری دارد و 40‌ سالگی انقلاب آمادگی برای محکم کردن پایه های این نظام است.
مصلحی تصریح کرد: دشمنان با تحریم های اقتصادی درصدد کینه توزی علیه ملت ایران است که با درایت و توانمندی باید این توطئه ها را خنثی کرد.
وی یادآور شد: تحریم های اقتصادی فتنه جدید و کینه استکبار جهانی علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است.
جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: امام خمینی (ره) مردم ایران را از تاریکی به نور هدایت کرد و برای رسیدن به این افتخارهای منحصر به فرد باید به عقبه های افتخارآفرین خود برگردیم.

** انقلاب در جنگ تحمیلی و کودتا حفظ شد
مصلحی تصریح کرد: دشمنان در اوایل انقلاب درصدد کودتا در ایران بودند و مردم به فرمان امام راحل به خیابان ها آمدند و توطئه های دشمنان خنثی شد.
وی خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس کمتر از 800‌ هزار نفر جنگیدند و کمتر از 15 درصد از بودجه کشور در آن زمان صرف جنگ می شد.
جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بیان کرد: ارتباط جوانان با شهدا با برگزاری راهیان نور در کشور تقویت شده است و شهدا زنده هستند و مملکت را هدایت می کنند.
مصلحی گفت: عربستان در جنگ ایران و عراق 40‌ میلیارد دلار به بعثی ها کمک کرد و کشورهای حاشیه خلیج فارس در این جنگ نابرابر 70 میلیارد دلار به عراق کمک کردند.
جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اضافه کرد: امام راحل در این شرایط مردم را برای نبرد علیه بعثی ها بسیج‌ کردند و نظام جمهوری اسلامی با این رشادت ها به سرمنزل مقصود رسید.
جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: امام راحل در یک سخنرانی اهداف خود از رهبری در ایران را تشکیل حکومت اسلامی و بیداری مسلمانان جهان مطرح کردند.
مصلحی تصریح کرد: در دهه 60 در کشور 17 هزار نفر به دست منافقین ترور شدند و در این ترورها نخست وزیر، نماینده مجلس تا واکسی سرکوچه ها هم شهید شدند.

** امنیت در کشور آسان به دست نیامده است
جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: امنیت در کشور به راحتی به دست نیامده است و برای حفظ آن باید تلاش کنیم.
مصلحی با اشاره به مباحث روز کشور مانند فضای مجازی، اضافه کرد: در بعضی از کشورهای پیشرفته جهان در بعضی موارد فیلتر برای شبکه های اجتماعی وجود دارد، اما در ایران به راحتی استکبار جهانی دشمنی های خود را در این فضا اعلام می کند.
وی تصریح کرد: وقتی سپاه پاسداران، سربازان آمریکایی را در خلیج فارس دستگیر کرد زمان زبونی استکبار جهانی بود.
جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اضافه کرد: صدام با پول آمریکایی ها ساقط شد و آنهایی که از صدام در جنگ تحمیلی حمایت می کردند، خودشان صدام را از بین بردند.

** آمریکا در حال سقوط است
جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اضافه کرد: رهبر معظم‌ انقلاب چند وقت پیش اشاره کردند که آمریکا در حال سقوط است و این صحبت رهبری به هیچ عنوان شوخی نیست و عقبه علمی دارد و این فروپاشی به زودی به وقوع می پیوندد.
مصلحی اضافه کرد: اکنون 10‌ میلیون مقاله به منظور فروپاشی آمریکا در جهان منتشر شده است که عمده دانشمندان الگوی فروپاشی نظام آمریکایی را در اثر انقلاب اسلامی می دانند.
مصلحی اضافه کرد: رهبر انقلاب در رابطه با نفوذ دشمن در کشور تذکرهای جدی می دهند و باید نسبت به این موضوع تامل کرد.
جانشین دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا اضافه کرد: دشمن با نفوذ می خواهد مردم، مسئولان و نخبگان در تصمیم‌گیرها خود دچار اشتباه شوند.
جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اضافه کرد: دشمن با نفوذ و فتنه حتی در انتخابات و تصمیم های مردم هم دخالت می کند و مردم را به اشتباه محاسباتی هدایت می کند.
7339/
کد N2078016

وبگردی