آفتاب
جام ملت های 2019 آسیا؛

ژاپنی ها در شبی سرشار از نومیدی هم اخلاق را فراموش نکردند

ژاپنی ها در شبی سرشار از نومیدی هم اخلاق را فراموش نکردند

تهران- ایرنا- ژاپنی ها پس از اتمام فینال جام ملت های 2019 آسیا، با وجود شکست مقابل قطر و از دست دادن عنوان قهرمانی، با تمیز کردن رختکن خود و برجای گذاشتن متنی برای میزبان این تورنمنت، ضمن ابراز مراتب قدردانی، کلاس حرفه ای خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، شبکه فاکس اسپورتس روز شنبه نوشت: ژاپن اگرچه جام ملت های 2019 آسیا را به عنوان تیم دوم به اتمام رساند اما سامورایی های آبی پس از اینکه رختکن خود را در ورزشگاه زاید اسپورتس سیتی ابوظبی بدون کوچک ترین ذره ای از زباله ترک کردند؛ کلاس حرفه ای خود را به نمایش گذاشتند.
تیم ملی ژاپن که با چهار عنوان قهرمانی رکورد دار این تورنمنت محسوب می شود، شب گذشته با نتیجه سه بر یک فینال را به قطر واگذار کرد؛ المعز علی گل نخست بازی را به ثمر رساند و پیش از اتمام بازی در نیمه نخست، «عبدالعزیر حاتم» عنابی ها را با 2 گل روانه رختکن کرد.
در دقیقه 69 نیمه دوم، «تاکومی میامینو» ژاپن را به بازی برگرداند اما گل «اکرم عفیف» که در زمان های تلف شده نیمه دوم به ثمر رسید، سند قهرمانی قطری ها را امضا کرد.
با این حال، ژاپنی ها در شبی سرشار از ناامیدی با تمیز کردن رختکن خود پیش از ترک ورزشگاه، کلاس خود را ثابت کردند.
این تمام ماجرا نیست؛ ژاپنی ها علاوه بر این، مراتب قدردانی خود را از کشوری که طی یک ماه گذشته از آنان میزبانی کرده است، با برجای گذاشتن عبارت «بسیار سپاسگذار هستیم» به سه زبان انگلیسی، ژاپنی و عربی ابراز کردند.
ورزشی**3991**9129
کد N2077798

وبگردی