آفتاب
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین:

به دنبال جبران شکست دور رفت مقابل پیکان هستیم

به دنبال جبران شکست دور رفت مقابل پیکان هستیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین پیش از بازی مقابل پیکان گفت: یکی از بهترین بازی‌های فصل خواهد شد و شکست دور رفت را جبران خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم صدرنشین شهرداری ورامین سومین شکست خود را مقابل تیم سایپا تجربه کرد. شاگردان رحمان محمدی راد در ورامین این هفته نیز دیدار سختی مقابل تیم پیکان خواهند داشت.

رحمان محمدی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شکست مقابل تیم سایپا گفت: عمکلرد خوب سایپا تیم ما را تحت تاثیر قرار داد، سایپایی ها در تمام زمینه‌ها و فاکتورها بهتر از ما بودند. روز خوب سایپا بود و بهترین بازی فصل خود را ارائه دادند. تیم ما نیز بدترین روز خود را در فصل جاری پشت سرگذاشت و نتوانستیم پتانسیل خود را نشان دهیم.

سرمربی والیبال شهرداری ورامین ادامه داد: شاید دلیل بخشی از واگذاری نتیجه ما به عملکرد بسیار خوب تیم سایپا مربوط می‌شد و بخشی نیز به تیم  خودمان که نتوانستیم تمام توان خود را در زمین به نمایش بگذاریم.

وی درباره بازی این هفته مقابل تیم پیکان نیز گفت: پیکان نتایج خوبی کسب کرده است و جایگاهش در رده دوم جدول رده بندی نیز گواه همین موضوع است. این بازی نیز یکی از بهترین بازی های فصل خواهد شد. خوشبختانه میزبان هستیم و از امروز در حال تمرین و آماده سازی برای این بازی هستیم. در دور رفت نیز نتیجه را مقابل پیکان واگذار کرده بودیم و ان شالله که بتوانیم شکست دور رفت را جبران کنیم.

کد N2077193

وبگردی