آفتاب

ترکیب ژاپن و قطر در فینال جام ملت های آسیا 2019

ترکیب ژاپن و قطر در فینال جام ملت های آسیا 2019

تهران- ایرنا- دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا تا دقایقی دیگر بین تیم های ملی قطر و ژاپن برگزار می‌شود تا چهره قهرمان سال 2019 مشخص شود.

به گزارش ایرنا، «روشن ایرماتوف» ازبکستانی دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا را قضاوت می کند.
برای تیم ملی فوتبال قطر سعد الشیب، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، عبدالعزیز حاتم، حسن الهیدوس، اکرم عفیف، بسام الراوی، بوعلام خوخی، المعز علی و عصیم مادیبو به میدان می روند.
شویچی گوندا، یوتو ناگاتومو، مایا یوشیدا، ریتسو دوان، هیروکی ساکایی، گاکو شیباساکی، گنکی هاراگوچی، تاکومی مینامینو، یویا اوساکو، تاکهیرو تومیاسو و سوکاسا شیوتانی در ترکیب اولیه تیم ملی فوتبال ژاپن حاضرند.
تیم ملی فوتبال قطر با درخشش المعز علی و کلین شیت های سعد الشیب توانست همه دیدارهای خود را با پیروزی و بدون گل خورده پشت سر بگذارد. این تیم در نیمه نهایی امارات میزبان را با چهار گل از پیش رو برداشت.
تا پیش از این بازی، المعز علی با هشت گل عنوان برترین گلزن جام را در اختیار دارد.
در سوی دیگر، تیم ملی ژاپن که در گروه پنجم آغاز خوبی نداشت، قرار گرفته است.
این تیم در مرحله حذفی ابتدا عربستان را از پیش رو برداشت و در ادامه ویتنام و ایران را با نتایج یک بر صفر و سه بر صفر شکست داد و به فینال رسید.
این تیم ها از ساعت 17:30 دقیقه در ابوظبی در حالی دیدار خود را برگزار می‌کنند که مراسم اختتامیه جام ملت‌ها نیز دقایقی پیش از شروع این مسابقه در ورزشگاه برگزار می شود.

ورزشی*2052*1961*
کد N2076864

وبگردی