آفتاب
در نشست خبری فیلم بنفشه آفریقایی :

نمایش تصویر جدیدی از زن ایرانی!

نمایش تصویر جدیدی از زن ایرانی!

نشان دادن تصویر جدیدی ار زن ایرانی نتیجه کار ما بوده است که امیدواریم خانم ها دوست داشته باشند و در صحنه هایی حس همذات پنداری با آن برقرار کنند.

فاطمه چشمی خبرنگار آفتاب: بنفشه آفریقایی به کارگردانی مونا زندی در سانس دوم اکران روی پرده نمایش رفت. این فیلم عاشقانه ای متفاوت است،داستان زنی است که به دلیل مشکلات پیش آمده قصد دارد از همسر سابق اش نگهداری کند،این در حالی است که خود متاهل است و... در این نشست ابتدا طی تماس تلفنی که با فاطمه معتمدآریا برقرار شد، معتمدآریا با آرزوی موفقیت برای عوامل فیلم خیلی زود به صحبت هایش خاتمه داد. در ادامه مونا زندی درباره انتخاب بازیگرهای این فیلم گفت: رضا بابک از ابتدا گزینه اصلی ما برای نقش خود بود و آقاخانی نیز به پیشنهاد معتمدآریا به پروژه پیوست.نظر ما سن بیشتر بازیگران بود که بعد به این نتیجه رسیدیم که زیاد مسن نباشند.

خیلی صحنه ها باید از رضا بابک می خواستیم خودش را افتاده تر نشان دهد ولی ایشان بسیار سرحال و خوش بنیه هستند و به گروه روحیه میدادند. زندی در پاسخ به خبرنگاران مبنی بر چگونگی شکل گرفتن داستان گفت: این فیلم براساس یک داستان واقعی ساخته شده است،مخاطب باید بداند که واقعی است و ارتباط برقرار کند. شجاع نوری ادامه داد:تمام تلاش ما این بود که این فیلم ایرانی باشد و با دل ایرانی ها ارتباط برقرار کند،جزء جزء آن قابل ارتباط برقرار کردن باشد ،با این روش میتوانیم به سمت جهانی شدن پیش برویم،نشان دادن سینمایی روایی و رفتن به سمت و سوی روایت دلنشین و جذاب ازسبک زندگی ایرانی، برانگیختن حس نوستالژی در سینما یکی از راهکارهای جذب مخاطب از دیگر ملت هاست. زندی گفت:نشان دادن تصویر جدیدی ار زن ایرانی نتیجه کار ما بوده است که امیدواریم خانم ها دوست داشته باشند و در صحنه هایی حس همذات پنداری با آن برقرار کنند.
کد N2076638

وبگردی