آفتاب
همزمان با آغاز اردوی تیم امید؛

تیم اعزامی به جام جهانی کشتی اواخر بهمن مشخص می‌شود

تیم اعزامی به جام جهانی کشتی اواخر بهمن مشخص می‌شود

ترکیب تیم اعزامی به جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۹ روسیه اواخر بهمن ماه و همزمان با آغاز اردوی آزادکاران امید مشخص و معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای جام‌جهانی کشتی آزاد در روزهای ۲۵ و ۲۶ اسفند با حضور ۸ تیم برتر مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست به میزبانی شهر یاکوتسک روسیه برگزار می شود که طی آن تیم های روسیه، آمریکا، گرجستان، کوبا، ژاپن، ایران، مغولستان و ترکیه به مصاف هم خواهند رفت.

با توجه به اینکه اعزام تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران به جام جهانی روسیه به دلیل فشردگی برنامه های آماده سازی منتفی شد، فدراسیون کشتی اعلام کرد تیم کشتی آزاد امید (زیر ۲۳ سال) به جای بزرگسالان به جام جهانی اعزام خواهد شد.

بر این اساس قرار است ترکیب تیم اعزامی ایران اواخر بهمن ماه و همزمان با آغاز اردوی آماده سازی آزادکاران امید اعلام شود تا این تیم حدود یکماه برای تجهیز و آماده سازی فرصت داشته باشد.

طبق اعلام کادر فنی تیم کشتی آزاد امید قرار شده در ترکیب تیم اعزامی به جام جهانی ۲۰۱۹ روسیه، علاوه بر آزادکاران رده سنی امید، چند کشتی گیر از رده بزرگسالان هم حضور داشته باشند که البته این نفرات هنوز  انتخاب و معرفی نشده اند.

کد N2076398

وبگردی