آفتاب

افتتاح و کلنگ زنی ۱۵۱ پروژه در شهرستان تهران طی ایام دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی ۱۵۱ پروژه در شهرستان تهران طی ایام دهه فجر

فرماندار تهران از افتتاح و کلنگ زنی ۱۵۱ پروژه با اعتبار ۶۹۵ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی در جلسه‌ای که با هدف بررسی پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی‌های شهرستان تهران ویژه ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شده بود با اشاره به اینکه در این ایام ۱۵۱ افتتاح و کلنگ زنی پروژه با اعتبار ۶۹۵ میلیارد تومان در شهرستان تهران انجام خواهد شد، افزود: از این تعداد ۱۲۲ پروژه با اعتبار ۴۹۱ میلیارد تومان افتتاح و ۲۹ پروژه با اعتبار ۲۰۴ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: مطابق برآورد اولیه در این پروژه‌ها برای حداقل ۱۱۴۴ نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد شده است.

فرماندار تهران ادامه داد: عمده پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، گاز رسانی، توزیع برق و برق منطقه‌ای، مخابرات، راه آهن و فرودگاه، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری، بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی، آب و فاضلاب، نوسازی مدارس، ورزش و جوانان و عمران و آبادانی روستاها است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره برگزاری جشن پیروزی انقلاب در دو روستای شهرستان تهران اشاره کرد و افزود: در سطح شهرستان تهران امسال کار جدیدی انجام خواهد شد که جشن پیروزی انقلاب به همراه مدیران شهرستانی و استاندار تهران در یکی از روستاهای این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: سه شنبه هفته آینده از ساعت ۱۴ تا ساعت ۱۷ این جشن تحت عنوان همایشی با محوریت تقدیر از خادمان روستا انجام می‌شود.

این همایش در روستای هاجر آباد که پس از انقلاب اسلامی احیا شده و امروز از روستاهای زیبای شهرستان تهران محسوب می‌شود برگزار خواهد شد. همچنین در این همایش اقدامات بزرگی که در این روستا همانند گازرسانی، احیای قنات و چاه‌های آب شرب انجام شده است نیز به اطلاع عموم شرکت کنندگان و مردم می‌رسد. این روستا مردمی بسیار متدین با همبستگی بسیار بالا دارد که امیدواریم جشن انقلاب در این روستا برگزار شود.

انتهای پیام

کد N2074525

وبگردی