آفتاب

رئیس پیشین هیات مدیره استقلال: وظایفم را به خوبی انجام دادم

رئیس پیشین هیات مدیره استقلال: وظایفم را به خوبی انجام دادم

تهران-ایرنا- رئیس پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در مدتی که عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بودم تمام تلاشم را به کار بستم تا وظایفی که بر عهده من بود به بهترین شکل انجام دهم.

«عباس ملکی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برای اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم به تیم بزرگ استقلال کمک کنند.
وی ادامه داد: از روزی که خودم را شناختم استقلالی هستم. مطمئن باشید هرکاری که برای موفقیت و سربلندی این تیم از دستم برآید دریغ نخواهم کرد. استقلال خانه من است. وقتی رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال شدم این وظیفه را داشتم که از لحاظ مالی و جذب اسپانسر بستر لازم را فراهم کنم. احساسم این است که وظایفی که بر دوش من گذاشته شده بود به بهترین شکل ممکن انجام دادم و و تا حد زیادی استقلال را از حاشیه دور کردم.
ملکی اعلام کرد: وزیر ورزش و جوانان هیچ وقت از من نخواست استعفا دهم و فقط به خاطر احترام به قوانین کشورم این کار را انجام دادم.
رئیس سابق هیات مدیره استقلال در پایان گفت: با اطمینان می گویم استقلال به مقام قهرمانی در لیگ برتر دست خواهد یافت. استقلال یک تیم بزرگ است و با همین نفرات مستعد و با انگیزه ای که در اختیار دارد می تواند با جمع آوری امتیازات لازم به صدر جدول برسد.
ورزشی**م.ت**2024
کد N2074197

وبگردی