آفتاب

از ترافیک تا کری خوانی برای ژاپنی‌ها

از ترافیک تا کری خوانی برای ژاپنی‌ها

در فاصله ساعاتی کوتاه به دیدار دو تیم ایران و ژاپن، هواداران دو تیم در محوطه خارج از استادیوم به کری خوانی برابر یکدیگر مشغول هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از امارات، شاگردان کارلوس کی‌روش تنها دو گام دیگر برای دستیابی به جام قهرمانی که 43 سال حسرت بار برای فوتبال ایران به جا گذاشته فاصله دارند. آنها بعد از اینکه به عنوان سرگروه از مرحله عبور کردند، با شکست قاطعانه عمان و چین اکنون به یکی از سرسخت‌ترین حریفان خود رسیده‌اند و امیدوارند با برتری برابر ژاپن راهی فینال شوند.

هواداران ایرانی همانند دیدارهای اخیر استقبال بهتری نسبت به رقبا داشته‌اند و در فاصله ساعاتی کوتاه به شروع بازی با حضور در محوطه استادیوم هزا بن زاید العین به استقبال این بازی رفته‌اند. خرید پیراهن تیم ملی با ارقام عجیب و بوق و رنگ آمیزی صورت از اقدامات ابتدایی حضور هواداران ایرانی به داخل استادیوم است.

کانون هواداران تیم ملی نیز ساعاتی شروع به این دیدار با در اختیار قرار دادن پرچم و پیراهن تیم ملی به تعدادی محدود به تماشاگران، آنها را مهیای تشویق تیم ملی کردند.

بازار کری خوانی بین هواداران دو تیم نیز در محوطه داغ است و هواداران ایرانی در گروه‌های پرشمار برتری قابل توجهی نسبت به رقیب دارند. ژاپنی ها از امیدواری برد تیم خود می‌گویند و در سمت مقابل نیز ایرانیان امیدوار به عبور از این مرحله با گلزنی ستاره‌های جویای نام خود هستند.

ماموران حراست استادیوم همکاری جالب توجهی با تماشاگران دارند تا نسبت به دیدارهای اخیر شرایط ورود هواداران به استادیوم سهل‌تر شود.

کد N2073716

وبگردی